The news is by your side.

Advertisement

خواجہ آصف ، فردوس عاشق ،عثمان ڈار اور عائشہ گلالئی کو الیکشن لڑنے کی اجازت مل گئی

اسلام آباد : خواجہ آصف ، فردوس عاشق ،عثمان ڈار اور عائشہ گلہ لئی کو الیکشن لڑنے کی اجازت مل گئی، اپیلیٹ ٹربیونل نے کاغذات نامزدگی منظوری کے خلاف درخواستیں مسترد کردیں جبکہ فاروق ستار ،آفتاب شیرپاو سمیت دیگر سیاسی رہنماوں کو بھی الیکشن ٹریبونل نے کلئیر کردیا گیا ہے
۔

تفصیلات کے مطابق کاغذات نامزدگی مسترد کئے جانے کے خلاف ایلیٹ ٹربیونل میں سماعت ہوئی ، سماعت جسٹس محسن اختر کیانی نے کی ، الیکشن ٹربیونل نے خواجہ آصف ، فردوس عاشق ،عثمان ڈار اور عائشہ گلہ لئی کو الیکشن لڑنے کا گرین سگنل دے دیا۔

الیکشن اپیلیٹ ٹریبونل نے خواجہ آصف اور عثمان ڈار کے کاغذات نامزدگی منظوری کے خلاف درخواستیں مسترد کردیں، لاہورہائی کورٹ نے عثمان ڈار کے خلاف عائد اعتراضات بے بنیاد قرار دے دیے، این اے تہتر سیالکوٹ سے خواجہ آصف اور عثمان ڈار کے درمیان ٹاکرا ہوگا۔

فردوس عاشق اعوان کو بھی این اے بہتر سے الیکشن لڑنے کی اجازت مل گئی، ان پرکاغذات نامزدگی میں اثاثےظاہرنہ کرنےکاالزام لگایا گیا تھا جبکہ عائشہ گلالئی کوانتخابات میں حصہ لینے کی کلین چٹ دے دی، عائشہ گلہ لئی کے کاغذات نامزدگی شق این پر مسترد ہوئے تھے۔

الیکشن ٹربیونل نے فاروق ستارکے خلاف الزامات اوراپیل مسترد کرتے ہوئے این اے245سے الیکشن لڑنے کی اجازت دے دی جبکہ آفتاب شیر پاؤ کو الیکشن کے لیے اہل قرار دیا، وہ حلقہ این اے 23 چارسدہ سے الیکشن لڑیں گے۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں۔ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں