The news is by your side.

Advertisement

پائلٹ کوواپس کرنے پر کشیدگی کم ہوتی ہے تو یہ ہماری جیت ہوگی: خواجہ آصف

بھارتی وفد کی موجودگی پر پاکستان کو اوآئی سی کانفرنس کا بائیکاٹ کرنا چاہیے

اسلام آباد: سابق وزیر خارجہ خواجہ آصف نے کہا ہے کہ پائلٹ کوواپس کرنے پر کشیدگی کم ہوتی ہے تو یہ ہماری جیت ہوگی.

ان خیالات کا اظہار انھوں نے اے آر وائی نیوز کے پروگرام آف دی ریکارڈ میں گفتگو کرتے ہوئے کیا. ان کہنا تھا کہ کل رات بہت زیادہ خدشہ تھا کہ بھارت کوئی کارروائی کرے گا، امریکی صدر کے بیان سے لگ رہا تھا کہ امریکا کشیدگی کم کرانا چاہتا ہے.

انھوں نے کہا کہ وزیراعظم عمران خان کا بھارتی پائلٹ کی واپسی کا اعلان بڑا اچھا قدم ہے، امید ہے کہ صورت حال بہتر ہوگی، ہمارے سفارتی سطح پر تعلقات اتنے مضبوط نہیں ہیں، روایتی حلیفوں نے بھی ہمارے ساتھ کھڑے ہونے میں وقت لگایا۔

ان کا کہنا تھا کہ اوآئی سی میں سشماسوراج کی بطور مہمان شرکت ہمارے لئے حاضری باعث شرمندگی ہوگی، بھارت کے ہاتھ کشمیریوں کے خون سے رنگے ہوئے ہیں، اوآئی سی اہم پلیٹ فارم پر بھارت آتا ہے، تو یہ بڑا سیٹ بیک ہوگا، بھارتی وفد کی موجودگی پر پاکستان کو اوآئی سی کانفرنس کا بائیکاٹ کرنا چاہیے، اوآئی سی میں بھارتی وفد کےآنے پرپارلیمنٹ سے قرارداد پاس ہونی چاہیے .

مزید پڑھیں: پاک بھارت کشیدگی، ایٹمی جنگ کے خطرناک اثرات کرہ ارض پر پڑیں گے، بین الاقوامی رپورٹ

انھوں نے کہا کہ یمن میں امن چاہتے ہیں، مشترکہ اجلاس کی قرارداد کی مکمل حمایت کرتا ہوں، ایسا محسوس کررہاہوں کہ ہم سفارتی محاذ پر مضبوط نہیں ہیں، اس پر کام کرنا ہوگا، سفارتی محاذ پر ہمیں چند دنوں میں کچھ خامیاں نظرآئی ہیں.

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں