The news is by your side.

Advertisement

عسکری اتحاد یمن میں‌ مداخلت نہیں‌ کریگا، ایرانی تحفظات دور کریں‌ گے،خواجہ آصف

اسلام آباد: وزیر دفاع خواجہ آصف نے کہا ہے کہ حکومت نے راحیل شریف کو این او سی خوشی سے دیا، سعودی عرب نے خود راحیل شریف کی خدمات مانگی تھیں، عسکری اتحاد یمن میں مداخلت نہیں کرے گا، ایران کے تحفظات کو دور کریں گے۔

ایک نجی ٹی وی چینل کو انٹرویو دیتے ہوئے وزیر دفاع خواجہ آصف نے کہا ہے کہ حکومت پاکستان نے سعودی عسکری اتحاد کے لیے راحیل شریف کو این او سی خوشی سے دیا، مختلف عرب ممالک کے ساتھ فوج کا پرانا رشتہ ہے۔

سعودیہ عرب نے ہمیں خط لکھا تھا

ان کا کہنا تھا کہ سعودی عرب نے عسکری اتحاد کے معاملے پر پاکستانی حکومت کو باقاعدہ خط لکھا جس میں اتحاد کے لیے راحیل شریف کی خدمات مانگی گئی تھیں۔

ہماری افواج کا کردار سعودی سرحدکے اندر ہوگا

خواجہ آصف نے کہا کہ ہم فوجی تربیت کے لیے سہولتیں فراہم کررہے ہیں، فوجی اتحاد میں ہم ایران کے تحفظات کو دور کریں گے، عسکری اتحاد میں ہماری افواج کا کردار سعودی سرحدکے اندر ہوگا، یمن میں ہماری اب بھی کوئی مداخلت نہیں ہوگی۔

عمران خان نے آرمی چیف سے ملنے کی خواہش ظاہر کی تھی

آرمی چیف قمر باجوہ اور پاکستان تحریک انصاف کے چیئرمین عمران خان کی ملاقات پر انہوں نے کہا کہ عمران خان نے آرمی چیف سے ملنے کی درخواست کی تھی، ملاقات کا ایجنڈا عمران خان کو ہی پتا ہوگا۔

ڈان لیکس کا ایشو ختم ہوگیا

ڈان لیکس کی رپورٹ منظر عام پر لانے کے معاملے پر ان کا کہنا تھا کہ ڈان لیکس کا ایشو ختم ہوگیا ہے۔

پیپلز پارٹی اور ہماری کوئی ڈیل نہیں ہوئی

مخالفین کی جانب سے ن لیگ اور پی پی کے درمیان ڈیل کے الزامات کو مسترد کرتے ہوئے انہوں نے کہاکہ ہماری اور پیپلز پارٹی کے درمیان کسی معاملے پر ڈیل نہیں ہوئی۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں