ارشدوہرا اہم ممبر تھے جانے سے بڑاجھٹکا لگا،خواجہ اظہارالحسنKhawaja Izhar
The news is by your side.

Advertisement

ارشدوہرا اہم ممبر تھے جانے سے بڑاجھٹکا لگا،خواجہ اظہارالحسن

کراچی : ایم کیوایم پاکستان کےرہنما اوراپوزیشن لیڈر خواجہ اظہارالحسن کا کہنا ہے کہ ارشدوہرااہم ممبر تھے جانےسے بڑاجھٹکا لگا، ارشد وہرا شاہد ہمت ہارگئے لیکن اس سے نہ پی ایس پی کو فائدہ ہوگا نہ ہمیں ،کرپٹ حکمرانوں کا مقابلہ کرنے کے لئے گرینڈ الائنس کی ضرورت ہے۔

تفصیلات کے مطابق سندھ اسمبلی میں ایم کیوایم پاکستان کےرہنما اوراپوزیشن لیڈر خواجہ اظہارالحسن نے اظہار خیال کرتے ہوئے کہا کہ ہمارے بھی سیکٹروں کارکنان جیلوں میں ہیں، ہمارےکارکنان پرجھوٹےمقدمات ہیں۔

ارشد وہرا کی پی ایس پی میں شمولیت کے حوالے سے خواجہ اظہارالحسن کا کہنا تھا کہ ارشد وہرا دیرینہ دوست تھے، قابل احترام ہیں، ارشد وہرا اہم ممبر تھے جانے سے بڑا جھٹکا لگا، ارشدوہرا نے تھوڑی جلد بازی کی۔

ایم کیوایم پاکستان کےرہنما نے کہا کہ تاثر ہے ارشد وہرا ہمت ہار گئے یا پریشان ہوگئے، ارشد وہرا کیلئے دروازے کھلے ہیں، سوچنے کی بات ہے جماعتو ں کی تبدیلی سے فائدہ کس کا ہے، لڑائی ایم کیو ایم اور پی ایس پی کی نہیں ہے۔

منظور وسان کے بیان کے حوالے سے خواجہ اظہار کا کہنا تھا کہ منظوروسان خواب دیکھتے ہیں،ایک بات بھی آج تک سچ نہیں ہوئی، منظوروسان جوان ہوتےتوخواب میں پریاں آتیں لیکن اب منظوروسان کی عمر ہوگئی اب ایسے ہی خواب آئیں گے۔

انھوں نے مزید کہا کہ گرینڈ الائنس سے رابطے میں ہیں، گرینڈالائنس کے ساتھ آگے چل کے بات چیت ہوسکتی ہے، کرپٹ حکمرانوں کے خلاف مضبوط اتحادکی ضرورت ہے۔

اپوزیشن لیڈر کا آئی جی سندھ کی تبدیلی سے متعلق کہنا تھا کہ آئی جی پولیس میں سیاسی مداخلت نہیں ہونی چاہئے، آئی جی سندھ کو اگر ہٹانے ہے تو حکومت کے پاس دلیل ہونی چاہئے، اے ڈی خواجہ پر کوئی الزام نہیں، ماضی کے آئی جیز پر تھے،

انھوں نے کہا کہ اگرشخصیات کاٹکراؤہےتووزیراعلیٰ کوبیٹھ کرآئی جی کامعاملہ حل کرناچاہئے۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں