بھارت کوتاریخ سے سبق سیکھنا ہوگا، خواجہ سعد رفیق -
The news is by your side.

Advertisement

بھارت کوتاریخ سے سبق سیکھنا ہوگا، خواجہ سعد رفیق

لاہور : وفاقی وزیر ریلوے خواجہ سعد رفیق نے پارلیمنٹ کی کشمیر کمیٹی پر عدم اعتماد کا اظہار کرتے ہوئے نئی کمیٹی بنانے کی تجویز دے دی، انہوں نے کہا کہ بھارت تاریخ سے سبق سیکھے. کشمیر کی آزادی کے لئے حریت رہنماؤں کو بھی متحد ہونا ہوگا۔

ان خیلاتا کا اظہار انہوں نے لاہور میں یومِ یکجہتی کشمیرکے حوالے سے منعقد ہ تصویری نمائش اور یکجہتی کشمیر ریلی کے شرکاء سے خطاب کرتے ہوئے کیا، خواجہ سعد رفیق نے پارلیمنٹ کی کشمیر کمیٹی کی کارکردگی پرسوال اٹھائے بغیر دانشوروں، ججوں ، سابق فوجیوں اوربیوروکریٹس پر مشتمل نئی کمیٹی بنانے کی تجویز دی۔

ان کا کہنا تھا کہ بھارتی سیاستدان خواب غفلت سے اُٹھ جائیں، ان کی ترقی کا راستہ پاکستان سے ہو کر جاتا ہے۔ خواجہ سعد رفیق نے کہا کہ اگر دنیا میں مشرقی تیمور کو آزادی مل سکتی ہے تو پھر کشمیری کیوں محروم ہیں۔

انہوں نے کہا کہ کشمیریوں کو کو ان کا حق دلانے کیلئے اقوام متحدہ اور او آئی سی کو اپنا کردار ادا کرنا ہوگا۔ حریت رہنما بھی باہمی اختلافات بھلا دیں۔

بعد ازاں یکجہتی کشمیر ریلی سے خطاب کرتے ہوئے وفاقی وزیر ریلوے خواجہ سعد رفیق نے کہا کہ بھا رت ہوش کے ناخن لے گر کشمیریوں کو ان کی آزادی اور ان کے حقوق ادا نہ کئے اور پاکستان کی آبی ناکہ بندی ختم نہ کی تو اسی طرح بھوکے مرتے رہو گے۔

انہوں نے کہا کہ بھارتی دانشوروں پالیسی میکروں، تجزیہ نگاروں سمیت سب کو کہتا ہوں کہ کشمیر میں بربریت کا مظاہرہ کرکے اور کشمیریوں کے حق کو دبا کر ترقی نہیں کرسکتے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں