site
stats
پاکستان

عمران خان نے حکومت کو گندا کرنے کی ناکام کوشش کی، سعد رفیق

لاہور: وفاقی وزیر ریلوے خواجہ سعد رفیق نے کہاہے کہ عمران خان نے حکومت کو گندا کرنے کی ناکام کوشش کی، بلاول بھٹو منہ میں سونے کا چمچہ لے کر پیدا ہوئے ہیں، نعروں کے بجائے عوام کی خدمت کریں۔

ان خیالات کا اظہار انہوں نے چائلڈ پروٹیکشن بیورو لاہور میں بے سہارا بچوں کے لیے منعقدہ عید میلے کی تقریب سے خطاب کرتے ہوئے کیا۔

چائلڈ پروٹیکشن بیورو میں بے سہارا بچوں کے لیے منعقدہ عید میلہ سیاسی نعروں کی نذر ہو گیا۔ خواجہ سعد رفیق نے عمران خان اور بلاول بھٹو زرداری کو آڑے ہاتھوں لیا۔ چائلڈ پروٹیکشن بیورو میں وفاقی وزیر ریلوے خواجہ سعد رفیق نے خطاب شروع کیا تو ان کو بچوں کو عید کی خوشیاں دینے کی بجائے سیاسی حریفوں کی یاد آگئی۔

انہوں نے اپنے خطاب میں کہا کہ  بلاول بھٹو تو پیرا ٹروپر ہیں سونے کا چمچہ منہ میں لے کر پیدا ہوئے ہیں، انہیں نعروں کی بجائے عوام کی خدمت کرنی چاہئیے۔

خواجہ سعد رفیق نے کہا کہ عمران خان نے دھرنوں سمیت مختلف طریقوں سے حکومت کو گندا کرنے کی کوشش کی لیکن ہم نے دس حملوں کے جواب میں صرف دو حملے کیے۔ چاہتے تو بھاری جواب بھی دے سکتے ہیں، مگر نہیں کیونکہ مسلم لیگ ن کا اصل مقصد عوام کی خدمت کرنا ہے۔

وفاقی وزیر نے کہا کہ سانحہ احمد پور شرقیہ پر سیاستدان اپنی سیاست چمکا رہے ہیں۔ پنجاب بھر میں پانچ برن سینٹرز ہیں جبکہ ملتان کا برن سینٹر اپنی مثال آپ ہے۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top