شیر کومقدمات میں الجھانے کا فائدہ نہیں ، شیر زنجیر یں توڑ کر واپس آئے گا، خواجہ سعد رفیق
The news is by your side.

Advertisement

شیر کومقدمات میں الجھانے کا فائدہ نہیں ، شیر زنجیر یں توڑ کر واپس آئے گا، سعد رفیق

اسلام آباد : وفاقی وزیر ریلوے خواجہ سعد رفیق کا کہنا ہے کہ شیر کومقدمات میں الجھانے کا فائدہ نہیں ، شیر زنجیر یں توڑ کر واپس آئے گا، نوازشریف کو جتنا دبا یا جارہا اتنا وہ ابھرتے جارہے ہیں، ملک کےفیصلے چند لوگ نہیں عوام کریں گے۔

تفصیلات کے مطابق وفاقی وزیر ریلوے خواجہ سعد رفیق نے میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کہا کہ سیاست بہت طاقت ور چیز ہے ، نواز شریف کو پھنسا کر محبت کو ختم نہیں کیا جاسکتا ، نوازشریف کے آنے سے ترقی کا طوفان آتا ہے، اس لئے لوگ نہیں چھوڑتے، ملک کو ایٹمی طاقت بنایا، موٹروے نواز شریف نے بنوائیں ، آج میٹرو صرف لاہور نہیں پنڈی،ملتان میں بھی موجود ہے۔

خواجہ سعد رفیق کا کہنا تھا کہ عمران خان کو بھی کام کرنا چاہئے تھا ، کراچی کا بیڑا غرق ہوگیا ہے ، سب سے زیادہ ورکنگ ویمن کراچی میں ہیں ، کراچی میں خواتین کو کوئی سہولتیں میسر نہیں۔

وزیرریلوے نے کہا کہ پاکستانیوں کو انصاف ملتا ہے نہ روزگار اور نہ تحفظ ملتا ہے ، 70سال ہوگئے کب تک دھکے کھائیں گے ، ملک کو آگے لیکرجانا ہے، ایل این جی آنے کے بعد یہ قطاریں ختم ہوئیں ، لوگوں کی مرضی سے پاکستان چلے گا اور تبدیلی ووٹوں سے آئے گی۔

انکا کہنا تھا کہ ہم نے لاہور اور ملتان کو بدلا ہے،کراچی ،پشاور،کوئٹہ کوبھی بدلیں گے، لوگوں کی بے عزتی سے ملک نہیں چلتے ، منہ بندکرنے کی روایت ختم ہونی چاہئے، ہم نے ملک کے بیمار اداروں کو کھڑا کیا ،یہ لوگ باولے ہوگئے ہیں، چور ملک کی تقدیر نہیں بدل سکتے۔


مزید پڑھیں :  منصفو اورمحتسبو! اب بس بھی کردو ،خدارا پاکستان کوچلنے دو، سعد رفیق


مسلم لیگ ن کے رہنما نے عدلیہ پر پھر تنقید کرتے ہوئے کہا کہ نوازشریف کو اس لئے نکالا گیا کہ انہوں نے ڈکیٹیشن لینے سے انکار کیا، ملک کےفیصلے چند لوگ نہیں عوام کریں گے، ڈاکو چور ڈیکلیئر کئے جانے کا سلسلہ اب بند ہونا چاہیئے۔

سعد رفیق کا کہنا تھا کہ نواز شریف کواس لئے نکالاگیا کیوں کہ وہ کہتے ہیں ووٹ کی حرمت مانو، پاکستان آج خطر ے میں ہے ،ملک کا نام گر ے لسٹ میں ڈال دیا گیا، 2018میں ن لیگ دوتہائی اکثریت سے واپس آئے گی ، واپس آکر بھی تصادم نہیں ملک کی ترقی چاہتے ہیں۔

انھوں نے مزید کہا کہ انشا اللہ آپ کو روشن پاکستان دیں گے ، کوئی آپ کو تنگ نہیں کرے نہ ہی ہراساں کرے گا، عوام ووٹ سنجیدہ لوگوں کو دیں ، آپس کا جھگڑا پاکستان کو پیچھے لےکر جائے گا ، ضروری ہے ادارے اپنی اپنی ذمہ داری کا احساس کریں۔

وزیرریلوے نے کہا کہ شیر کومقدمات میں الجھانے کا فائدہ نہیں ، شیر زنجیر یں توڑ کر واپس آئے گا ، ماضی میں شیر کوہائی جیکر بنادیاکسی نے مانا؟ کوئی نہیں مانتا، تاریخ سےسبق سیکھا جائےمرضی کی سیاسی جماعتیں بنادیتے ہیں، نوازشریف کو جتنا دبا یا جارہا اتنا وہ ابھرتے جارہے ہیں۔

خواجہ سعد رفیق کا کہنا تھا کہ سیاستدان کو قبرمیں گاڑ دوں وہ وہاں سےبھی سیاست کرتاہے، لڑیں گے تو کھائی میں سب ہی گریں گے ،کوئی پہلے تو کوئی بعد میں ، افواج پاکستان اور ان کی قربانیوں کی عزت کی جائے۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کےلیے سوشل میڈیا پرشیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں