The news is by your side.

Advertisement

ایٹمی پاکستان کا خالق، جدید پاکستان کا معمار نوازشریف نا اہل،باقی سب اہل ہیں، سعدرفیق

لاہور : مسلم لیگ ن کے رہنما خواجہ سعد رفیق کا کہنا ہے کہ سارے ضابطے صرف نواز شریف کو سزا دینے کے لئے ہیں،ایٹمی پاکستان کا خالق، جدید پاکستان کا معمار نوازشریف نا اہل،باقی سب اہل ہیں۔

تفصیلات کے مطابق مسلم لیگ ن کے رہنما خواجہ سعد رفیق نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر شیخ رشید کے اہلی کے فیصلے پر درعمل دیتے ہوئے کہا ایٹمی پاکستان کا خالق، جدید پاکستان کا معمار نوازشریف نا اہل،باقی سب اہل ہیں۔

خواجہ سعد رفیق ایک اور ٹوئٹ میں کہا کہ ہم عدالتوں سے سیاستدانوں کی نااہلی کی حمایت نہیں کرتے، شیخ رشید سے مقابلہ سیاسی میدان میں ہوگا، سارے ضابطے صرف نوازشریف کو سزا دینے کے لئے ہیں، قوم کُھلی آنکھوں سے سب ناانصافیاں دیکھ رہی ہے۔

یاد رہے کہ سپریم کورٹ نے عوامی مسلم لیگ کے سربراہ شیخ رشید کو الیکشن لڑنے کے لئے اہل قرار دے دیا اور ن لیگ کے رہنما شکیل اعوان کی درخواست خارج کردی۔

شکیل اعوان نےدرخواست میں الزام عائد کیا تھا کہ شیخ رشیدنے دو ہزار تیرہ کے کاغذات نامزدگی میں اثاثےکم ظاہر کیے، اثاثے چھپائے، غلط بیانی کی گئی۔

عدالت عظمیٰ کے فیصلے کے بعد عوامی مسلم لیگ کے سربراہ شیخ رشید 2018 کے انتخابات میں حصہ لے سکیں گے۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں