The news is by your side.

Advertisement

کارکردگی پرشاباش کی بجائے ڈانٹا جائے تو دل ٹوٹ جاتا ہے،سعدرفیق

لاہور : وفاقی وزیر ریلوے خواجہ سعد رفیق نے کہا ہے کہ ریلوے کی کارکردگی کے بارے میں عدالتی ریمارکس پر دلی دکھ ہوا ہے، دم توڑتی ریلوے کو دوبارہ قدموں پر کھڑا کیا، کارکردگی پرشاباش کی بجائے ڈانٹا جائے تو دل ٹوٹ جاتا ہے۔

تفصیلات کے مطابق وفاقی وزیر ریلوے خواجہ سعد رفیق نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر اپنے بیان میں کہا ریلوے کو اقربا پروری اور کرپشن سے پاک کرنے کیلئے دن رات کام کیا، دم توڑتی ریلوے کو دوبارہ قدموں پر لاکھڑا کیا ہے۔

خواجہ سعد رفیق کا کہنا تھا کہ جلسوں میں قوم کو سچ بتاتے ہیں، کبھی نہیں کہا ریلوے منافع میں ہے، محکمہ کی مالی حالت ماضی سے بدرجہ ہا بہتر ہے، 18 ارب روپے کمانے والا محکمہ 50 ارب کماٸی تک جا پہنچا ہے۔

ایک اور ٹوئٹ میں انھوں نے کہا کہ ٹرینوں کےوقت اوراندرونی حالت میں بہتری آئی، کارکردگی جانچنےکاپیمانہ محض ایک آڈٹ رپورٹ نہیں ہوسکتی، آڈٹ اعتراضات ہرمحکمےکےبارےمیں ہوتےہیں، آڈٹ اعتراضات کامطلب کرپشن نہیں ہے۔

وزیر ریلوے کا کہنا تھا کہ ریلوے کارکردگی بارے عدالتی ریمارکس سے دلی دکھ ہوا ہے، وہ معزز عدالت کو پانچ سالہ کارکردگی پر بریف کرنے کے لئے ہر وقت حاضر ہیں، اچھی کارکردگی پر شاباش کی بجائے ڈانٹا جائے تو دل ٹُوٹتے ہیں۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں‘ مذکورہ معلومات  کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کےلیے سوشل میڈیا پرشیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں