site
stats
پاکستان

نوازشریف صابر و شاکر شخصیت ہیں،خواجہ سعدرفیق کا ٹوئٹ

Saad Rafique

لاہور : وزیر ریلوے خواجہ سعد رفیق کا کہنا ہے کہ نوازشریف صابروشاکرشخصیت ہیں،نوازشریف محاذ آرائی چاہتے ہیں کا تاثر زہریلا پروپیگنڈا ہے۔

تفصیلات کے مطابق تفصیلات کے مطابق وفاقی وزیر ریلوے سعد رفیق نے سماجی رابطے کی وہب سائٹ ٹوئٹر پر اپنے بیان میں کہا ک مسلم لیگ ن مکمل آئینی بالادستی پر یقین رکھتی ہے، قائدن لیگ نے کسی ادارے سے محاذ آرائی کی، نہ کوئی ارادہ ہے۔

سعد رفیق کا اپنے ٹوئٹ میں کہنا تھا کہ نوازشریف محاذآرائی چاہتے ہیں کا تاثرزہریلاپروپیگنڈا ہے، نوازشریف صابروشاکرشخصیت ہیں، سنگل آؤٹ کرنے کی سازش ملک کے لئے خطرناک ہے۔

وفاقی وزیر ریلوے نے کہا کہ نواز شریف چاربرس سے نفرت انگیز مہم سازشوں اور غیر منصفانہ اقدامات کو تحمل اور تدبر سے سہہ رہے ہیں، جھگڑا ہوا تو کسی کے ہاتھ کچھ نہیں آئے گا۔

انھوں نے مزید کہا کہ سازشیں اور جھوٹ ناکام ہونگے، اشتعال دلانے والے منہ کی کھائیں گے، تحمل اور تدبر سے قدم اٹھاتے رہیں گے، مسلم لیگ ن کی ہارڈ کور متحد ہے اور رہیگی۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی وال پرشیئرکریں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top