site
stats
فوڈ

کراچی: ایٹ فوڈ فیسٹول کا باقاعدہ آغاز، شہری امڈ آئے

#KhiEAT18
کراچی ایٹ فوڈ فیسٹول تین روز تک جاری رہے گا

کراچی: شہر قائد کے علاقے کلفٹن میں واقع بے نظیر بھٹو فیملی پارک میں ایٹ فوڈ فیسٹیول 2018 کا باقاعدہ افتتاح کردیاگیا، شہریوں کی بڑی تعداد شرکت کے لیے امڈ آئی۔

تفصیلات کے مطابق کراچی میں ہرسال کی طرح امسال بھی سالانہ فوڈ فیسٹول کا انعقاد کلفٹن میں واقع بے نظیر بھٹو فیملی پارک میں کیا گیا، جس کا باقاعدہ افتتاح کردیا گیا۔

کور کمانڈر کراچی لیفٹیننٹ جنرل شاہد بیگ نے ایٹ فوڈ فیسٹول 2018 کا افتتاح کرتے ہوئے کہا کہ ’کراچی میں جاری رہنے والی تعمیری سرگرمیاں اس بات کی واضح عکاس ہیں کہ شہر کی رونقیں بحال ہوچکی ہیں‘۔

جنرل شاہد بیگ نے مختلف کھانے پینے کے اسٹالز کا دورہ کیا اور منتظمین کی کاوشوں کو سراہا، ایٹ فوڈ فیسٹول کا افتتاح ہوتے ہی شہریوں کی بڑی تعداد مزیدار کھانوں اور موسیقی سے  لطف اندوز ہونے کے لیے پہنچ گئے۔

فیسٹول میں شرکت کے لیے آنے والے مہمانوں کے لیے انتظامیہ کی جانب سے مناسب کار پارکنگ کا انتظام کیا گیا ہے جبکہ 5 سال سے کم عمر بچوں کا داخلہ مفت ہے جبکہ بقیہ کی فیس رکھی گئی ہے۔

ملک کی نامور کمپنیوں اور  باورچیوں نے شرکاء کے لیے اسٹال نصب کیے ہیں جہاں رقم کی ادائیگی کے بعد اپنا من پسند کھانا کھایا جاسکتا ہے اس کے علاوہ مختلف مشروبات کے اسٹالز بھی نصب کیے گئے ہیں۔

فوڈ فیسٹول میں شریک چین کی خاتون

فوڈ فیسٹول میں لوگوں کے لیے مختلف انواع اقسام کے کھانے رکھے گئے ہیں جبکہ تین روز تک روزانہ میوزیکل شو بھی منعقد کیا جائے گا۔ واضح رہے کہ ایٹ فوڈ فیسٹول کا آغاز 12 جنوری جبکہ اختتام 14 جنوری اتوار کو ہوگا۔

ٹوٹیر صارفین نے ایٹ فوڈ فیسٹول کو اس قدر سراہا کہ ہیش ٹیگ ٹاپ ٹرینڈ بن گیا، کچھ صارفین نے فیسٹول میں کھائے جانے والے کھانوں کی تصاویر شیئر کی تو کچھ نے آئندہ دو روز میں جانے کی خواہش کا اظہار کیا۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top