The news is by your side.

Advertisement

پی پی نے روٹی کپڑا مکان کا نعرہ لگا کرعوام سے جینے کا حق چھین لیا، خرم شیر زمان

کراچی : پی ٹی آئی کے رکن سندھ اسمبلی خرم شیر زمان نے کہا ہے کہ پیپلزپارٹی نے روٹی کپڑا مکان کا نعرہ لگا کرعوام سے جینے کا حق بھی چھین لیا، بلاول کی پوری تقریر جھوٹ کا پلندہ تھی۔

ان خیالات کا اظہار انہوں نے بلاول بھٹو زرداری کی پریس کانفرنس کے ردعمل میں کہی۔ خرم شیر زمان نے کہا کہ چیئرمین پی پی نے موجودہ حکومت کو اپنی گزشتہ حکومت سے سیکھنے کا نامعقول درس دیا ہے۔

ہم پی پی کے دور حکومت کی طرح غریبوں کا استحصال نہیں کرنا چاہتے، ملکی معیشت کی تباہی کے ذمہ دار خود مہنگائی کارونا روتے رہے، کسی نے کچھ نہ کیا۔

ان کا مزید کہنا تھا کہ کسی بھی وزیر کی تبدیلی انتظامی معاملہ تھی، بلاول نے اس کو غلط رنگ دیا، بےروزگاری، مہنگائی پی پی، ن لیگ کی بدعنوانی کی وجہ سے بڑھ رہی ہے، پی پی دور حکومت میں صرف پی پی والوں کو ہی نوکریاں ملیں،ان ہی کی تنخواہیں بڑھیں، پیپلزپارٹی نے روٹی کپڑا مکان کا نعرہ لگا کرعوام سے جینے کا حق بھی چھین لیاہے۔

خرم شیر زمان نے کہا کہ چیئرمین پی پی مسلسل گیارہ سالوں سے سندھ کو تباہ و برباد کرنے پر معافی مانگیں، پیپلزپارٹی عوام کو روزگار دیتی تو سندھ کے عوام آج خوشحال ہوتے، بلاول کی پوری تقریر جھوٹ کا پلندہ تھی، پی پی رہنما تیاری کرکے نہیں آئے۔

آصف زرداری صادق اور امین نہیں رہے، اپنے اثاثے چھپانے پر نااہل ہوں گے، آصف زرداری احتساب سے بچ نہیں سکتے، اگلا نمبر بلاول بھٹو کا ہے، پی پی قیادت گرفتاری سے سہمی ہوئی ہے، تبھی ان کی چیخیں نکل رہی ہیں۔

مزید پڑھیں: پارلیمنٹ میں لائے بغیر آئی ایم ایف ڈیل نہیں مانیں گے، بلاول بھٹو

واضح رہے کہ پیپلزپارٹی کے چیئرمین بلاول بھٹو زرداری نے پریس کانفرنس کرتے ہوئے کہا ہے کہ مشرف کا بنایا ہوا کالا قانون قومی احتساب بیورو اور جمہوریت ساتھ نہیں چل سکتی، کالا قانون آمر کا قانون ہوگا، انصاف کا قانون نہیں ہوگا تو کیسے چلے گا، آئی ایم ایف ڈیل پارلیمنٹ میں لائے بغیر نہیں مانیں گے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں