The news is by your side.

Advertisement

نگراں وزیراعظم کیلئے غیرجانبدار شخص کا انتخاب کیا جائے گا، خورشید شاہ

اسلام آباد : قومی اسمبلی میں قائد حزب اختلاف سید خورشید شاہ نے کہا ہے کہ نگراں وزیر اعظم کیلئے غیر جانبدار شخص کا انتخاب کیا جائے گا، کوشش ہوگی میرے اور وزیراعظم کے درمیان اتفاق ہوجائے۔

ان خیالات کا اظہار انہوں نے اسلام آباد میں میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کیا، پیپلز پارٹی کے مرکزی رہنما نے کہا کہ نگراں وزیراعظم کے نام پر آصف زرداری اوربلاول بھٹو سے تاحال مشاورت نہیں ہوئی ہے،۔

ہماری کوشش ہے کہ نگراں وزیراعظم نیوٹرل ہو اس کا کسی  بھی پارٹی سے تعلق نہ ہو،  پاکستان میں ہر آدمی کا کسی بھی پارٹی سے الحاق ضرور ہے، تاہم الحاق ہونا اور بات ہے عہدیدار ہونا الگ بات ہے،۔

خورشید شاہ کا کہنا تھا کہ ہم چاہتے ہیں کہ نگراں وزیراعظم ایسا شخص ہو جو ایڈمنسٹریشن میں ایگزیکٹو کام کرچکا ہو، جانے پہچانے اورتجربہ کار شخص کو ترجیح دی جائے گی۔

کوشش ہوگی میرے اور وزیراعظم کے درمیان کسی نام پر اتفاق رائے ہوجائے اور مجھے امید ہے کہ نگراں وزیراعظم کے نام پر اتفاق جلد ہوجائے گا، اپوزیشن لیڈر خورشید شاہ نے کہا کہ عام انتخابات وقت پر ہونے چاہئیں۔

مزید پڑھیں : نگراں وزیر اعظم کا فیصلہ میں اور خورشید شاہ کریں گے، وزیر اعظم

واضح رہے کہ اس سے قبل وزیر اعظم شاہد خاقان عباسی بھی میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کہہ چکے ہیں کہ نگراں وزیر اعظم کے نام کا فیصلہ میں اور خورشید شاہ کریں گے، یہ بات انہوں نے گزشتہ دنوں لندن دورے کے موقع پر کہی تھی۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں‘ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہچانے کے لیے سوشل میڈیاپر شیئر کریں۔  

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں