The news is by your side.

Advertisement

ٹرمپ کی دھمکی، اپوزیشن لیڈر کا فوری پارلیمنٹ کا مشترکہ اجلاس بلانے کا مطالبہ

اسلام آباد : امریکی صدر ٹرمپ کی دھمکی کے بعد اپوزیشن لیڈر خورشید شاہ نے فوری پارلیمنٹ کا مشترکہ اجلاس بلانے کا مطالبہ کردیا اور کہا کہ ٹرمپ کے بیانات اور اقدامات دنیا کے امن کیلئے خطرہ ہیں۔

تفصیلات کے مطابق قائد حزب اختلاف نے امریکی صدر ٹرمپ کی دھمکی پر درعمل کا اظہار کرتے ہوئے فوری پارلیمنٹ کا مشترکہ اجلاس بلانے کا مطالبہ کردیا ہے۔

خورشیدشاہ نے کہا کہ حکومت ملکی سلامتی اور وقارکےحوالےسےقوم کواعتمادمیں لے، ٹرمپ کا بیان حقائق کے منافی اور ناپختہ سیاسی سوچ کامظہر ہے، ٹرمپ کے بیانات اور اقدامات دنیا کے امن کیلئے خطرہ ہیں۔

اپوزیشن لیڈر کا کہنا تھا کہ ہمارے بار بار اصرارکے باوجود وزیر خارجہ مقرر نہ کیا گیا، وزیرخارجہ نہ ہونےسےہم خارجہ محاذپرتنہائی کاشکار ہوئے، وزیرخارجہ نہ ہونے سے ہم دنیا میں اپنامقدمہ لڑنے میں ناکام رہے۔


مزید پڑھیں : ہم نے امداد دی، پاکستان نے دھوکا دیا، اب ایسا نہیں ہوگا: امریکی صدر


ٹرمپ کے بیان کے حوالے سے انھوں نے کہا کہ امریکہ نے اپنےمفاد کی جنگ ہم پرتھونپی، امریکی مفادات کی جنگوں میں ہمارابےپناہ جانی ومالی نقصان ہوا۔

خورشیدشاہ کا مزید کہنا تھا کہ پاکستان کامالی نقصان 30 ارب ڈالر سے بھی زیادہ ہوا، نقصان کے بدلے امریکہ نے ہمیں لالی پاپ ،مونگ پھلی دیکر بہلایا۔

یاد رہے گذشتہ روز امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ نے کہا تھا کہ امریکا نے گزشتہ15سال میں33ارب ڈالرز پاکستان کو دے کر بے وقوفی کی، پاکستان امریکہ کو ہمیشہ دھوکہ دیتا آیا ہے، پاکستان نے امداد کے بدلے امریکہ کو بے وقوف بنانے کے بجائے کچھ نہیں کیا۔

ٹرمپ کا کہنا تھا کہ پاکستان ان دہشت گردوں کو محفوظ پناہ گاہیں فراہم کرتا ہے جنہیں ہم افغانستان میں تلاش کررہے ہیں، امداد وصول کرنے کے باوجود پاکستان نے امریکا سے جھوٹ بولا۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں