The news is by your side.

Advertisement

آج کا ہر بچہ ایک لاکھ 80 ہزار کا مقروض ہے، خورشید شاہ

سکھر: پیپلز پارٹی کے سینئر رہنما خورشید شاہ کا کہنا ہے کہ ٹرین مارچ روہڑی سےشروع ہوگا اورراولپنڈی تک جائےگا، حکومت کومہنگائی کے خاتمے اور ایک کروڑ افراد کونوکریاں دینےکا وعدہ پورا کرنے پر مجبورکریں گے، آج کا ہربچہ ایک لاکھ 80ہزار کا مقروض ہے۔

تفصیلات کے مطابق پیپلز پارٹی کے سینئر رہنما خورشید شاہ نے میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کہا فواد چوہدری ایسےشخص کانام ہے جس کا ذکر کتابوں میں ہے،ہماری حکومت تھی تو گھٹنوں پر ہاتھ رکھ کرملتےتھے، میں ہر شخص کی عزت کرتاہوں ، میں اس ریاست کےچپے چپے کا ذمےدارہوں، قبضہ مافیا سے بھی لڑتاہوں۔

صحافی نے سوال کیا شیخ رشید نے کہا ملک میں چور یا چوکیدار بچے گا؟ جس کے جواب میں خورشید شاہ کا کہنا تھا یہ وہ ہیں جو دوسروں کی زبان بولتے ہیں، سیاست دان عوام سےوعدہ کرتے ہیں پھر اس سے پھر جائے۔

رہنما پیپلز پارٹی نے کہا آج کا ہربچہ ایک لاکھ 80ہزار کا مقروض ہے، دعوے کیوں کرتے تھے کہ نواز شریف نے مہنگائی کردی، دعویٰ کیا تھا ایک کروڑ نوکریاں دیں گے، ہم نے 60 لاکھ بیوہ خواتین کو بی آئی ایس پی سے سپورٹ کیا۔

مزید پڑھیں : بلاول بھٹوکی قیادت میں حکومت مخالف ٹرین مارچ 26 مارچ کو کراچی سے شروع ہوگا

ان کا کہنا تھا ٹرین مارچ روہڑی سےشروع ہوگا اورراولپنڈی تک جائےگا، حکومت کومہنگائی کے خاتمےاورایک کروڑافراد کونوکریاں دینےکا وعدہ پورا کرنے پر مجبور کریں گے۔

خورشید شاہ نے کہا 2010میں سارا ملک پانی پانی ہوگیا ہم نے مکانات دیے، کے پی کو ہم نے صوبہ بنایا، ہم نے 18ویں ترمیم کی ، ہم کسی صورت خوردبرد کو سپورٹ نہیں کرتے، کوئی بتائے اگر میں نے کرپشن کی ہو۔

پی پی رہنما کا کہنا تھا لوڈ شیڈنگ ختم نہیں ہورہی، بل بڑھ گئے، نوجوانوں کو روزگار کا دھوکہ دیا گیا، ایم ایس سی کا بچہ میرے پاس آیا بے بس تھا، حکومت کا تعاون عوام کے ساتھ ہونا چاہیے، 60 فیصد لوگ مشرف کے ساتھی حکومت کے ساتھ ہیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں