The news is by your side.

Advertisement

نون لیگ حکومت غریب مزدوروں کو کچا چبا رہی ہے، سید خورشید شاہ

اسلام آباد : پیپلز پارٹی کے رہنما اور قومی اسمبلی میں قائد حزب اختلاف سید خورشید شاہ نے کہا ہے کہ پی آئی اے سے لوگوں کو جبری نکالا جارہا ہے، ن لیگ کی حکومت غریب مزدوروں کو کچا چبا رہی ہے، پی پی نے ہمیشہ ادارے کی نجکاری کی مخالفت کی۔

ان خیالات کا اظہار انہوں نے اسلام آباد میں پیلپزیونٹی جلسے سے خطاب کرتے ہوئے کیا، انہوں نے کہا کہ آج ملک بیرونی قرضوں میں ڈوب چکا ہے، ملکی معیشت تباہ ہوچکی ہے۔

پی آئی اے سے لوگوں کو جبری نکالا جارہا ہے، ن لیگ ان سب کاموں کے باوجود ہم سے مدد کی امید رکھتی ہے، پیپلز پارٹی نے ہمیشہ اداروں کی نجکاری کی مخالفت کی ہے۔

جلسے سے خطاب میں ان کا مزید کہنا تھا کہ پی آئی اے کے جہاز سے پاکستانی پرچم اتارنے کی کوشش کی جارہی ہے، جسے ہم کامیاب نہیں ہونے دینگے، پی پی نے کبھی سیاست کو تجارت نہیں بنایا۔

اپوزیشن لیڈر کا مزید کہنا تھا کہ ہم نے لینے کی نہیں ہمیشہ مزدور کو کچھ دینے کی بات کی، ہم نے مزدور کو پی آئی اے کا مالک بنایا جبکہ ن لیگ والوں نے ان پر گولیاں چلوائیں، ن لیگ والوں کے دل بہت چھوٹے ہیں، نواز شریف شرم کرو، بےنظیر کا نام ائیر پورٹ سےاتار رہے ہو۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں‘ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔  

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں