site
stats
سندھ

بے نظیر بھٹو نے عوام کی جنگ لڑی اور شہادت پائی، خورشید شاہ

لاڑکانہ : قومی اسمبلی میں قائدحزب اختلاف خورشید شاہ نے کہا ہے کہ محترمہ بینظیر بھٹو نے عوام کے لیے جمہوریت، حق اور انصاف کی جنگ لڑتے ہوئے اپنی جان قربان کی۔

یہ بات پیپلزپارٹی کے رہنما خورشید شاہ نے بے نظیر بھٹو کی نویں برسی کے موقع پر انہیں خراج تحسین پیش کرتے ہوئے اپنے ایک بیان میں کہی انہوں نے کہا کہ ’’طاقت کا سرچشمہ عوام ہے‘‘ کے ایجنڈے پر کاربند رہتے ہوئے شہید ذوالفقار علی بھٹو اور شہید بے نظیر بھٹو نے اپنی جانیں تک عوام کے لیے قربان کردیں۔

خورشید شاہ کا کہنا تھا کہ اگر آج طاقت کے ایوان، عوام کے منتخب نمائندوں کی دسترس میں ہیں، عوام کی حکمرانی قائم ہے تو اس کا سہراشہید ذوالفقار علی بھٹو اور شہید محترمہ بے نظیر بھٹو کو جاتا ہے۔

قائد حزب اختلاف نے کہا کہ بھٹو خاندان نے اقتدار مطلق العنان آمروں سے چھین کر عوام کی جھولی میں ڈالا اور یہ کام پاکستان کی ستر سالہ تاریخ میں کوئی لیڈر نہیں کرسکا۔

انہوں نے کہا کہ سابق وزیراعظم شہید بے نظیر بھٹو کی نویں برسی کے موقع پر ہم اپنی شہید قائد کو خراج تحسین پیش کرتے ہیں اور عہد کرتے ہیں کہ ہم ان کے مشن کی تکمیل کے لیے عوام کے شانہ بشانہ اپنی جدوجہد جاری رکھیں گے۔

یاد رہے 27 دسمبر 2007 کو بے نظیر بھٹو راولپنڈی جلسے کے اختتام پر خود کش بم دھماکے میں جاں بحق ہو گئی تھیں اور آج ان کی نویں برسی گڑھی خدا بخش میں نہایت عقیدت اور احترام سے منائی جا رہی ہے۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top