The news is by your side.

Advertisement

قومی سلامتی کمیٹی فیصلے کرے اوروزیراعظم ہمیں آگاہ کریں‘ خورشید شاہ

اسلام آباد : قومی اسمبلی میں قائد حزب اختلاف خورشید شاہ نے کہا ہے کہ آج صبح قومی سلامتی کمیٹی اجلاس کے دعوت نامے کا علم ہوا، اجلاس میں شرکت نہ کرنے کا فیصلہ کیا۔

تفصیلات کے مطابق قومی سلامتی کمیٹی کے اجلاس سے متعلق اپوزیشن لیڈرخورشیدشاہ کی گفتگو کرتے ہوئے کہا کہ نواز شریف کا موجودہ حکومت سےتعلق ہے، میں اپوزیشن لیڈرہوں فیصلہ حکومت کرے کیا کرنا ہے۔

خورشید شاہ نے کہا کہ قومی سلامتی کمیٹی فیصلے کرے اوروزیراعظم ہمیں آگاہ کریں، پارلیمنٹ میں آ کر وزیراعظم وضاحت اوراعتماد میں لیں۔

اپوزیشن لیڈر کا کہنا تھا کہ میں یہ کہنا چاہتا ہوں لفظوں کے کئی معنی نکلتے ہیں، ان پوزیشنز پر رہنے والوں کو سوچ سمجھ کر بولنا چاہیے۔

قومی اسمبلی میں قائد حزب اختلاف خورشید شاہ کا کہنا تھا کہ پاکستان کے قومی سلامتی ایشوز پرہم سب ذمہ دار ہیں۔

خورشید شاہ نے مزید کہا ہے کہ آج صبح قومی سلامتی کمیٹی اجلاس کے دعوت نامے کا علم ہوا، اجلاس میں شرکت نہ کرنے کا فیصلہ کیا۔

حق بات کہوں گا چاہے کچھ بھی سہنا پڑے‘ نوازشریف

خیال رہے کہ آج صبح احتساب عدالت میں پیشی کے موقع پرسابق وزیراعظم اور مسلم لیگ ن کے قائد نوازشریف نے کہا کہ اپنے بیان پرقائم ہوں چاہے جو کچھ بھی سہنا پڑے حق بات کروں گا۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں۔ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں