کلبھوشن کےمعاملے پرحکومت نے نااہلی کا مظاہرہ کیا، شکوک وشبہات بڑھ گئے ہیں، خورشید شاہ -
The news is by your side.

Advertisement

کلبھوشن کےمعاملے پرحکومت نے نااہلی کا مظاہرہ کیا، شکوک وشبہات بڑھ گئے ہیں، خورشید شاہ

اسلام آباد: پاکستان پیپلز پارٹی کے رہنما اور قائد حزب اختلاف خورشید شاہ کا کہنا ہے کہ کلبھوشن کے معاملے پر حکومت کی نااہلی نظرآئی، شکوک وشبہات بڑھ گئےہیں۔

تفصیلات کے مطابق اپوزیشن لیڈر خورشید شاہ نے عالمی عدالت انصاف میں پاکستان کی تیاری پر عدم اطمینان کا اظہارکرتے ہوئے کہا کہ کلبھوشن کے معاملے پرحکومت نے نااہلی کا مظاہرہ کیا، شکوک وشبہات بڑھ گئے ہیں۔

خورشید شاہ نے کہا کہ وزیر اعظم کواپنی ذمہ داری پوری کرنی چاہیے، کلبھوشن کامعاملہ قومی سلامتی سے متعلق ہے، ایسے معاملات میں فوج کا زیادہ تجربہ نہیں ہوتا۔

انکا کہنا تھا کہ حکومت کو معاملہ اٹارنی جنرل کو بھیجنا چاہئے تھا، حکومت خاموشی سے بیٹھی تھی اور واک اوور دینا چاہتی تھی، جندال پاکستان آئے ، جس کادورہ حکومت نے خفیہ رکھنے کی کوشش کی، وزیراعظم یا انکے ترجمان نے سجن جندال کے دورے پرکوئی بات نہیں کی۔

قائد حزب اختلاف نے خدشہ ظاہر کیا کہ کلبھوشن کے معاملے پر وزیراعظم نے سجن جندال کو پیغام دیا ہوگا کہ فوج یہ سب کررہی ہے ، وزیرخارجہ اگر ہوتا تو اپنے فیصلے کرتا، نوازشریف نے یہ وزارت اپنے پاس رکھی ہوئی ہے، کلبھوشن کے معاملے پر جو کچھ ہوا اس پر قوم کو فیصلہ کرنا ہوگا۔

خورشیدشاہ نے کہا کہ ڈان انکوائری کمیشن رپورٹ پارلیمنٹ میں پیش کی جائے۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں