The news is by your side.

Advertisement

سیاستدانوں کو سیاست کے لیے ایک جیسا میدان ملنا چاہیئے: خورشید شاہ

اسلام آباد: قومی اسمبلی میں اپوزیشن لیڈر خورشید شاہ کا کہنا ہے کہ سیاستدانوں کو سیاست کے لیے ایک جیسا میدان ملنا چاہیئے۔ نواز شریف یہ سمجھتے تو 2013 کے الیکشن کے نتائج پر تحفظات پیش کرتے۔

تفصیلات کے مطابق پیپلز پارٹی کے سینئر رہنما اور قومی اسمبلی میں اپوزیشن لیڈر خورشید شاہ کا کہنا ہے کہ نواز شریف لوڈ شیڈنگ ختم کرنے کا وعدہ پورا کرنے میں ناکام رہے۔ آئندہ الیکشن میں نہیں لگنا چاہیئے عوام کی توقعات کے مطابق نہیں ہوئے۔

ان کا کہنا تھا کہ سیاستدانوں کو سیاست کے لیے ایک جیسا میدان ملنا چاہیئے۔ نواز شریف یہ سمجھتے تو 2013 کے الیکشن کے نتائج پر تحفظات پیش کرتے۔ ’اپنے لیے سب اچھا، دوسروں کے لیے غلط پر بھی بولنا چاہیئے‘۔

انہوں نے کہا کہ نواز شریف کو اقتدار بات چیت سے ملا تھا۔ ترقی میں رکاوٹ الیکشن کا طریقہ ہے۔ حکومت شفاف انتخابات سے نہیں بنتی، دھونس دھاندلی ہوتی ہے۔

خورشید شاہ کا کہنا تھا کہ ماضی کے الیکشن پر بھی سوالیہ نشان رہے ہیں۔ اداروں کو خود مختاری ہم نے دی، اداروں نے پرانے کھیل میں حصہ ڈالا تو ملک سے وفا نہیں ہوگی۔

انہوں نے مزید کہا کہ الیکشن کمیشن آزاد اور شفاف انتخابات کروانے کا پابند ہے۔ الیکشن کمیشن ایسا ماحول بنائے جس پر کوئی انگلی نہ اٹھا سکے۔ ’صاف شفاف الیکشن ریاست، آئین اور عوام سے وفاداری ہے‘۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں۔ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں