The news is by your side.

Advertisement

عمران خان نے اپنا راز خود بتا دیا ہے: خورشید شاہ

اسلام آباد: قومی اسمبلی میں اپوزیشن لیڈر خورشید شاہ کا کہنا ہے کہ عمران خان اپنا راز خود بتا گئے، انہوں نے اشارہ دے دیا آزاد گروپ کی مدد سے حکومت بنائیں گے۔

تفصیلات کے مطابق قومی اسمبلی میں اپوزیشن لیڈر اور پیپلز پارٹی کے سینئر رہنما خورشید شاہ نے میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کہا کہ عمران خان بادشاہ آدمی ہیں خود اپنا راز بتا گئے، عمران خان پورس کے ہاتھی کی طرح خود کو لتاڑ گئے۔

خورشید شاہ نے کہا کہ عمران خان خود عندیہ دے رہے ہیں کوئی آزاد گروپ آئے گا۔ وہ اشارہ دے گئے کہ آزاد گروپ کی مدد سے حکومت بنائیں گے۔ ’اسی لیے کہتے ہیں بے وقوف دوست سے دانا دشمن بہتر ہے‘۔

انہوں نے کہا کہ نواز شریف کے بقول 2018 کے الیکشن خلائی مخلوق کروا رہی ہے۔ 2013 میں خلائی مخلوق نے آر اوز کی شکل میں الیکشن کروائے۔

خورشید شاہ کا کہنا تھا کہ لیکشن میں دھاندلی ملک اور اداروں کے لیے ٹھیک نہیں ہوگی۔ دھاندلی سے ملک کو بہت نقصان پہنچے گا، کوئی چاہتا ہے دھاندلی سے کسی کو جتوا دے تو بہت خطرناک ہوگا۔

انہوں نے مزید کہا کہ سابق صدر پرویز مشرف نے انٹرویو میں کہا کہ عمران خان نے 100 سیٹیں مانگیں، ’سیٹیں مانگنا ہیں تو عوام سے مانگو‘۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں۔ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں