The news is by your side.

بچی سے زیادتی ہوئی، آپ قاتل پکڑ کر تالیاں بجاتے ہیں: خورشید شاہ

اسلام آباد: پیپلز پارٹی کے سینئر رہنما اور قومی اسمبلی میں اپوزیشن لیڈر خورشید شاہ نے وزیر اعلیٰ پنجاب شہباز شریف پر تنقید کرتے ہوئے کہا کہ بچی سے زیادتی ہوئی، آپ قاتل پکڑ کر تالیاں بجاتے ہیں، شرم آنی چاہیئے۔

تفصیلات کے مطابق اپوزیشن لیڈر خورشید شاہ نے وزیر اعلیٰ پنجاب شہباز شریف کو ایک بار پھر آڑے ہاتھوں لے لیا۔

خورشید شاہ کا کہنا تھا کہ 2016 سے2017 تک زیادتی کے کیس میں کوئی گرفتاری نہیں ہوئی۔ 2016 میں بچوں سے زیادتی کے سب سے زیادہ واقعات لاہور میں ہوئے۔

انہوں نے وزیر اعلیٰ پنجاب کی گزشتہ روز کی پریس کانفرنس پر تنقید کرتے ہوئے کہا کہ بچوں سے زیادتی ہوئی، تالیاں بجا کر ان کے اہل خانہ کا غم بڑھایا۔ ’آپ قاتل پکڑ کر تالیاں بجاتے ہیں، شرم آنی چاہیئے‘۔

انہوں نے کہا کہ سندھ، پنجاب اورخیبر پختونخواہ واقعات کا موازنہ نہیں کرنا چاہتا۔ وزیر اعلیٰ نے تالیاں بجا کر 20 کروڑ عوام کی دل آزادی کی انہیں معافی مانگنی چاہیئے۔ ’وزیر اعلیٰ نے خدا کا شکر ادا کرنے کے بجائے تالیاں بجوائیں‘۔

یاد رہے کہ گزشتہ روز بھی خورشید شاہ نے پریس کانفرنس میں‌ وزیر اعلیٰ کی جانب سے سرکاری اہلکاروں، انتظامیہ اور اداروں‌ کی غیر ضروری تعریف اور تالیاں بجانے کو ہدف تنقید بناتے ہوئے کہا تھا کہ قصور کے 250 بچے اور 12 بچیاں پنجاب حکومت کے منہ پر طمانچہ ہیں۔

انہوں نے سوال کیا تھا کہ دنیا کی دوسری بڑی لیب لاہور میں ہے تو باقی ملزمان گرفتار کیوں نہیں کیے جا سکے۔ 250 بچوں اور 12 بچیوں کے ملزمان کی گرفتاری کی مبارکباد شہباز شریف کب لیں‌ گے۔


 

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں