The news is by your side.

Advertisement

بھارت کشمیر میں‌ گجرات کے قتل عام کی تاریخ دہرا رہا ہے: خواجہ آصف

اسلام آباد : حکومت نے چھ اپریل کو ملک بھرمیں یوم یکجہتی کشمیر منانے کا اعلان کردیا، وزیرخارجہ خواجہ آصف کا کہنا ہے کہ سفارتی سطح پر بھی مسئلہ کشمیر اجاگر کریں گے۔

یہ بات انہوں نے اسلام آباد میں پریس کانفرنس سے خطاب کرتے ہوئے کہی،  خواجہ آصف نے کہا کہ مسئلہ کشمیر پر ترکی اور ایران کے وزرائے خارجہ سے رابطہ ہوا ہے، اس حوالے سے سیکریٹری جنرل او آئی سی سے بھی بات کی جائے گی۔

وفاقی کابینہ کے اجلاس کا ایجنڈا صرف کشمیر تھا جس میں ایک متفقہ قرارد اد منظور کر لی گئی ہے، اجلاس میں6اپریل کویوم یکجہتی کشمیرمنانے کا فیصلہ کیا گیا ہے۔

وزیرخارجہ نے کہا کہ مقبوضہ کشمیر میں بھارتی فورسز نے کشمیریوں کےخون سےہولی کھیلی، بھارتی فوج نے بےدردی کے ساتھ 20سے زائد کشمیری نوجوانوں کو شہید کیا اور نہتے کشمیریوں کےگھرجلائے، گجرات میں مسلمانوں کے قتل کی تاریخ کشمیر میں دہرائی جارہی ہے، اس قتل عام پرحکمران جماعت اور ریاست کی پشت پناہی حاصل ہے.بھارتی حکمران دہشت گرد ہیں اس لئےحالات مزید خراب ہوتے جارہے ہیں۔

خواجہ آصف نے مطالبہ کیا کہ اقوام متحدہ مقبوضہ کشمیر میں بھارتی مظالم کانوٹس لے، مقبوضہ کشمیر کےحق خودارادیت کی قراردادوں پر عمل کیا جائے، بھارتی مظالم کیخلاف او آئی سی کے سیکریٹری جنرل سے بات کرینگے۔

مختلف ممالک میں بھارتی مظالم کو اجاگر کرنے کیلئے وفود بھیجیں گے، ان وفود میں آزاد جموں وکشمیر کے صدر بھی شامل ہوں گے، اس بارپر امید ہیں کہ ہم دنیا کو بھارت کا اصل چہرہ دکھانے میں کامیاب ہو جائیںگے۔

انہوں نے بتایا کہ بھارتی مظالم پر ترکی اور ایران کے وزرائے خارجہ سے خود رابطہ کیا ہے، چین اور روس سے بھی اپیل ہے کہ حالات معمول پر لانےکیلئے مدد کریں۔

خواجہ آصف کا کہنا تھا کہ بھارت کی جانب سے ایل اوسی اور ورکنگ باؤنڈری پر سیز فائرکی دو ہزار مرتبہ خلاف وزریاں کی گئیں، یہ خلاف وزریاں کسی بڑی جنگ کا پیش خیمہ ثابت ہوسکتی ہیں، برہان وانی کی شہادت کے بعدبھارت نے آپریشنز تیزکردیئے ہیں۔

بھارتی فوج نے مقبوضہ کشمیرمیں1500آپریشنزکیے، ان آپریشنز میں534شہادتیں21ہزار583افراد زخمی ہوئے، بھارتی فوج نے8ہزار424کشمیریوں کوپیلٹ گن کانشانہ بنایا، بھارتی فوج نے مقبوضہ وادی میں65 ہزار861 گھرمسمارکیے اور19ہزارکشمیریوں کو گرفتار کیا۔

وزیر خارجہ نے کہا کہ کشمیری اپنے شہیدوں کو پاکستان کے پرچموں میں دفن کرتے ہیں، آسیہ اندرابی نے کہا کہ گزشتہ رات مساجد سے پاکستان زندہ کے نعرے لگ رہے تھے، پاکستان قوم پر بھی لازم ہے کہ کشمیریوں سے اظہاریکجہتی کرے، آزادی کی جنگ لڑنے والوں کی قربانیوں کا احترام کرتے ہیں، حریت کانفرنس کے لیڈرزہمارے لیے انتہائی قابل محترم ہیں۔

خواجہ آصف کا  مزیدکہنا تھا کہ چار سال میں تعلقات بہتر کرنے کی کوشش کی لیکن مایوسی ہوئی، بھارتی حکمرانوں سے بہتری کی امید رکھنے والا مایوس ہی ہوگا،۔

جنگ مسلط کی گئی توپاک فوج ملک کےدفاع کیلئےہروقت تیارہے، روس سے تعلقات متبادل نہیں بلکہ اچھی خارجہ پالیسی کا حصہ ہے، ہمارے تعلقات4،5سال پہلے کی نسبت بہت بہتر ہوئے ہیں۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں‘ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں