The news is by your side.

Advertisement

روہنگیا مسلمانوں پر تشدد قوانین کی سنگین خلاف ورزی ہے، خواجہ آصف

اسلام آباد : وزیر خارجہ خواجہ آصف نے کہا ہے کہ روہنگیا مسلمانوں کی حالت زار عالمی برادری کے ضمیر کیلئے چیلنج ہے، نہتے انسانوں پرتشدد عالمی انسانی قوانین کی سنگین خلاف ورزی ہے، ہم کشمیری اور فلسطینیوں کی اخلاقی و سیاسی حمایت جاری رکھیں گے۔

تفصیلات کے مطابق وزیرخارجہ خواجہ آصف نے روہنگیا مسلمانوں کیخلاف پرتشدد کارروائیوں کی شدید الفاظ میں مذمت کی ہے، اپنے ایک بیان میں انہوں نے کہا ہے کہ روہنگیا مسلمانوں کی حالت زار عالمی برادری کے ضمیر کیلئے چیلنج ہے۔

خواجہ آصف نے مزید کہا کہ روہنگیا مسلمانوں پرتشدد عالمی انسانی قوانین کی سنگین خلاف ورزی ہے، روہنگیا مسلمانوں کے تحفظ اور ان پر میانمار فوج کے بد ترین تشدد کے خاتمے کا مطالبہ کرتے ہیں۔

وزیرخارجہ نے مقبوضہ کشمیر، فلسطین،روہنگیا کے مسلمانوں کی حمایت کےعزم کا اعادہ بھی کیا۔ ان کا کہنا تھا کہ پاک بھارت تعلقات اور خطے کا امن ایک دوسرے سےجڑا ہے،

ان خیالات کا اظہارانہوں نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پراپنے پیغام میں کیا۔ خواجہ آصف نے اپنے پیغام میں مزید کہا کہ کشمیری بھائیوں کے حقوق کیلئے پاکستان ہمیشہ آواز اٹھاتا رہے گا اور فلسطینیوں کی علیحدہ ریاست کیلئے جدوجہد بھی ہمارے دل کے قریب ہے۔

پاکستان اس ضمن میں ہمیشہ فلسطینیوں اور کشمیریوں کی حمایت جاری رکھےگا، عالمی برادری مقبوضہ کشمیر میں بھارتی فوج کی جارحیت ختم کرانے میں اپنا کردار ادا کرے۔

وزیر خارجہ کا کہنا تھا کہ مسلم دنیا نے روہنگیا کے مظلوم مسلمانوں کشمیریوں اور فلسطینی عوام کا کیس صحیح طریقے سے نہیں لڑا، روہنگیا، کشمیر، فلسطین پر مظالم مسلم دنیا کی ناکامی کا ثبوت ہے۔

انہوں نے کہا کہ پاکستان نے تین ملین سے زائد افغان مہاجرین کی میزبانی کی۔ وزیر خارجہ نے مزید کہا کہ کشمیری اپنے منصفانہ حق خودارادیت کے حصول کیلئے انجام سے بے پرواہ ہوکر جدوجہد جاری رکھے ہوئے ہیں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں