The news is by your side.

Advertisement

تبدیلی کا نعرہ لگانے والوں کا اپنا صوبہ کھنڈر بن چکا ہے، خواجہ آصف

سیالکوٹ : سابق وزیرخارجہ خواجہ آصف نے کہا ہے کہ تبدیلی کا نعرہ لگانے والوں کا اپنا صوبہ کھنڈر بن چکا ہے، عدم برداشت پی ٹی آئی کی سیاست کا کلچر ہے۔

ان خیالات کا اظہار انہوں نے سیالکوٹ میں شہباز شریف فلائی اوور کے افتتاح پر میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کیا، انہوں نے کہا کہ صوبے میں وزیر اعلیٰ شہباز شریف کی قیادت میں جو ترقی ہوئی اس کی مثال نہیں ملتی، لاہور سیالکوٹ موٹروے کا منصوبہ رواں سال دسمبر میں مکمل ہوجائے گا۔

خواجہ آصف نے خیبر پختونخوا میں تحریک انصاف کی حکومت پر تنقید کرتے ہوئے کہا کہ تبدیلی کا نعرہ لگانے والوں کا اپنا صوبہ کھنڈر بن چکا ہے، اصل تبدیلی تو ہم لے کر آئے ہیں، ہمارے بے مثال کاموں کا مقابلہ سندھ اور کے پی والے نہیں کر سکتے اب تو مخالفین بھی ہمارے کاموں کی تعریف کر رہے ہیں۔

ان کا مزید کہنا تھا کہ سیاست میں پرتشدد اورعدم برداشت کی کوئی گنجائش نہیں لیکن عدم برداشت پی ٹی آئی کی سیاست کا کلچر ہے اور یہ بات ان کی تربیت میں شامل ہے جو پاکستان کے لیے بہت بڑا خطرہ ہے، یہاں تو دانیال عزیر کو تھپڑ مارنے والے کو بھی شاباش دی گئی اس سے زیادہ افسوسناک بات اور کیا ہو گی۔

سابق وزیر خارجہ نے کہا کہ کراچی میں امن وفاقی حکومت کی کاوشوں سے ہوا، 5سال قبل جو لوڈشیڈنگ کا عذاب تھا، اس کا خاتمہ کردیا گیا۔

علاوہ ازیں سیالکوٹ میں خواجہ آصف نے شہبازفلائی اوور کی تعمیرات کا جائزہ لیا، پراجیکٹ منیجر نے خواجہ آصف کو منصوبے سے متعلق بریفنگ بھی دی جس میں بتایا گیا کہ یہ منصوبہ جون 2018 میں مکمل ہو گا،96کروڑ روپے کی لاگت سے تیارہونے والا 26سو فٹ لمبا اور57فٹ چوڑا پل تاخیر کا شکار تھا۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں‘مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔ 

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں