چلتی گاڑی کے دوران اتر کر رقص کرنا نوجوانوں کو مہنگا پڑگیا Kiki dance
The news is by your side.

Advertisement

چلتی گاڑی کے دوران اتر کر رقص کرنا نوجوانوں کو مہنگا پڑگیا

سوشل میڈیا پر کی کی ڈانس کی ویڈیو وائرل ہونے کے بعد دنیا بھر کے متعدد نوجوان کی کی ڈانس کرنے والے کینیڈین گلوکار کی نکل کرنے کے حادثات کا شکار ہوچکے ہیں۔

تفصیلات کے مطابق کینیڈین ریپر کے مشہور گانے ’ان مائی فیلنگ‘ کیا جانے والا کی کی ڈانس کا جادو سر چڑھ کر بولنے لگا، مختلف ممالک کے نوجوان کی کی ڈانس چیلنج کو قبول کرتے ہوئے رقص کررہے ہیں، جن میں سے متعدد نوجوان حادثات کا ہورہے ہیں۔

غیر ملکی خبر رساں ادارے کا کہنا تھا کہ سوشل میڈیا پر کی کی ڈانس کے دوران حادثے کا شکار ہونے والے متعدد لوگوں کی ویڈو وائرل ہوئی ہے جس میں کئی نوجوانوں کو رقص کرنے کے دوران زخمی ہوتے دیکھا جاسکتا ہے۔

خیال رہے کہ کی کی ڈانس سے قبل نوجوان سوشل میڈیا پر مقبول ہونے کے لیے خطرناک جگہوں اور طریقوں سے سیلفیاں لے کر اپنی جان خطرے میں ڈال رہے تھے، اب کینیڈین گلوکار ڈریک کی نکل کرنے ہوئے چلتی گاڑی سے اتر رقص کرنے کی خاطر اپنی زندگیاں داؤ پر لگا رہے ہیں۔

سوشل میڈیا پر وائرل ہونے والی ویڈیوز میں دیکھا جاسکتا ہے کہ کینیڈین ریپر ڈریک کی کاپی کرنے کے کوشش کرتے ہوئے بے تحاشا نوجوان حادثات کا شکار ہوئے ہیں۔

ویڈیو میں دیکھا جاسکتا ہے کہ رقص کرنے والے افراد یا تو مخالف سمت سے آنے والی گاڑی سے ٹکرا کر موت کے منہ میں چلے جاتے ہیں یا بھی بجلی کے پول یا گاڑی دروازے سے ٹکرا جاتے ہیں۔

واضح رہے کہ امریکا میں ایک نوجوان کی کی چیلنج پورا کرنے کے دوران حادثے کا شکار ہوکر سر کی ہڈی ٹٹوا چکا ہے۔

غیر ملکی خبر رساں اداروں کا کہنا تھا کہ کینیڈین ریپر کے مشہور گانے ’ان مائی فیلنگ‘ پر کی کی ڈانس کی ویڈیو پوری دنیا میں وائرل ہوئی تھی، جس کے بعد متعدد ممالک نے سیکیورٹی آلرٹ جاری کیا کیوں کہ مذکورہ ڈانس کی وجہ سے ٹریفک حادثات کا خطرہ ہے۔

یاد رہے کہ سعودی عرب میں کی کی ڈانس کرنے اور اس کی ویڈیو سوشل میڈیا پر اپلوڈ کرنے کے جرم میں پولیس نے مقامی لڑکی کو گرفتار کرلیا۔

خیال رہے کہ کی کی ڈانس کے دوران ڈانس کرنے والا شخص ہلکی رفتار سے چلتی ہوئی کار سے باہر آتا ہے اور میوزک پر ڈانس کرتا ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں