The news is by your side.

Advertisement

کویتی کفیل کا قاتل بھارتی شہری 10سال بعد گرفتار

کویتی شہری کو قتل کرنے والا بھارتی ملزم دس سال بعد قانون کی گرفت میں آگیا، ملزم کیخلاف کویتی عدالت نے موت کی سزا کا فیصلہ سنایا تھا۔

تفصیلات کے مطابق بھارت کے مرکزی تفتیشی ادارے (سی بی آئی) نے اعلان کیا کہ اس نے ایک بھارتی شہری کو گرفتار کیا ہے جس کو پہلی مرتبہ 2012 میں کویتی عدالت نے اس کے کفیل کا قتل کرنے کے جرم میں اس کی غیر موجودگی میں اسے موت کی سزا سنائی تھی۔

بھارتی میڈیا کے مطابق سنتوش کمار رانا نامی بھارتی مجرم اپنے کفیل اور اس کی بیوی کو قتل کرنے کے بعد کویت سے فرار ہونے میں کامیاب ہو گیا تھا۔

بیان میں اشارہ دیا گیا ہے کہ کویتی وزارت خارجہ نے 2016 کے آخر میں اپنے ہندوستانی ہم منصب کے ساتھ اس مفرور مجرم کے خلاف ایک یادداشت درج کرائی تھی جس میں دونوں ممالک کے درمیان طے پانے والے مجرمانہ تبادلے کے معاہدے کے فریم ورک کے اندر اس مجرم کو کویت کے حوالے کرنے کا مطالبہ کیا گیا تھا۔

مفرور مجرم کو اس کا ٹرائل مکمل کرنے کے لیے اس کی حوالگی کے حوالے سے دونوں ممالک کے متعلقہ حکام کے درمیان اس بنیاد پر رابطہ قائم کیا گیا کہ اس صورت میں ان کے درمیان طے پانے والے مجرمانہ تبادلے کا معاہدہ متعلقہ جرم کی سزا کے لئے ایک سال سے زیادہ قید ہو گی۔

یاد رہے کہ 29 فروری 2012 کو کویت کی فوجداری عدالت نے ملزم کو اس کی غیر موجودگی میں سزائے موت سنائی تھی۔

Comments

یہ بھی پڑھیں