The news is by your side.

Advertisement

بلے سے سر پر وار کر کے انور علی کا قتل، پولیس نے قاتل کو 3سال بعد سوات سے گرفتار کر لیا

کراچی: انویسٹیگیشن سینٹرل پولیس نے ایک اہم کارروائی میں کراچی میں ہونے والے ایک سفاکانہ قتل کا ملزم سوات سے گرفتار کر لیا۔

تفصیلات کے مطابق 3 سال قبل اقتدار علی نامی شہری نے کراچی میں انور علی کو سر پر بلے کے مہلک وار کر کے اسے قتل کر دیا تھا، بعد ازاں وہ سوات فرار ہو گیا۔

ایس ایس پی انویسٹیگیشن شہلا قریشی نے بتایا کہ مبینہ قاتل نے دوران تفتیش اہم انکشاف کیا ہے، قاتل کے اعتراف کے مطابق اس نے قتل ادھار کی رقم کے سلسلے میں کیا تھا۔

تفتیش کے مطابق تین سال قبل اقتدار نے انور علی سے 50 ہزار روپے ادھار لیے تھے، اس نے بتایا کہ مقتول انور علی رقم کے تقاضے کے لیے میرے گھر آیا، مجھے گھر سے باہر نکلنے کے لیے کہہ رہا تھا، جب میں نہ نکلا تو اس نے فون کال پر طعنہ دیا کہ چوڑیاں پہنی ہوئی ہیں کیا، گھر سے باہر آؤ۔

ملزم کے بیان کے مطابق اقتدار یہ سن کر غصے میں آیا اور لکڑی کے بلے سے انور علی کے سر پر وار کیا، جس سے وہ زخموں کی تاب نہ لاتے ہوئے جاں بحق ہو گیا۔

ایس ایس پی شہلا قریشی کے مطابق واقعےکا مقدمہ مقتول کے بیٹے کی مدعیت میں تھانہ شاہراہ نور جہاں میں درج کیا گیا ہے، ملزم کو گرفتار کر کے مزید تفتیش کی جا رہی ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں