The news is by your side.

Advertisement

کیا آپ ٹرمپ یا کم جونگ کا ہیئر اسٹائل مفت بنوانا چاہتے ہیں؟

ہنوئی: امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ اور شمالی کوریا کے سربراہ کم جونگ ان کا ہیئراسٹائل بنوانے کے لیے شہریوں کو سنہرا موقع مل گیا۔

اگر آپ کو امریکی صدر یا پھر شمالی کوریا کے سربراہ کا ہیئر اسٹائل پسند ہے اور اپنے بال بھی اسی طرح تراشنا چاہتے ہیں تو یہ نادر موقع ہاتھ سے نہ جانے دیں۔

غیر ملکی خبر رساں ادارے کے مطابق ویت نام کے دارالحکومت ہنوہی میں ایک ایسا حجام ہے جو ٹرمپ اور کم جونگ ہیئر اسٹال بالکل مفت بنارہا ہے۔

البتہ یہ آفر صرف 28 فروری تک ہے، لی ٹونگ ڈونگ نامی حجام کا فری میں بال تراشنے کا مقصد ٹرمپ اور کم جونگ ان کی حالیہ ملاقات کو سپوٹ کرنا ہے۔

دونوں ممالک کے سربراہان کی ملاقات ویت نام کے دارالحکومت ہنوئی میں 27 یا 28 فروری کو ہونے جارہی ہے، جس کے پیش نظر حجام نے یہ آفر محدود مدت تک رکھی ہے۔

حجام کا کہنا ہے کہ وہ امن سے محبت کرتا ہے، اور اپنے تئیں جتنا ہوسکے اس کا پرچار کرنے کی کوشش کرتا ہوں، یہ عمل بھی اسی سلسلے کی ایک کڑی ہے۔

ان کے مطابق امریکا ویت نام جنگ میں خاندان کے دو افراد مارے گئے تھے، جنگ سے شدید نفرت ہے، خطے میں امن ومحبت سے رہنا چاہیے۔

خیال رہے کہ ویت نام کے اس ہیئر اسٹائلر کی سوشل میڈیا پر بھی بڑے چرچے ہیں، شہری بال بنوانے کے بعد اپنی تصاویر اور ویڈیوز سماجی رابطے کی ویب سائٹس پر شیئر کررہے ہیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں