The news is by your side.

Advertisement

سعودی عرب کی کنگ عبد العزیز یونیورسٹی کا اہم اعزاز

ریاض: سعودی عرب کی کنگ عبد العزیز یونیورسٹی عرب دنیا میں صف اول کی جامعہ بن گئی، دنیا بھر میں بہترین جامعات کی فہرست میں اس کا نمبر 143 واں ہے۔

سعودی ویب سائٹ کے مطابق سعودی عرب کی 3 یونیورسٹیاں عرب ممالک کی 10 بہترین جامعات کی فہرست میں شامل کی گئی ہیں، متحدہ عرب امارات کی 2، قطر کی ایک جبکہ مصر، لبنان اور عمان کی 1، 1 یونیورسٹی اس فہرست کا حصہ ہے۔

کیو ایس کی 2021 کے حوالے سے دنیا کی ایک ہزار بہترین یونیورسٹیوں کی جاری کردہ فہرست میں عرب دنیا کی 10 بہترین یونیورسٹیاں عالمی سطح پر 143 اور 650 کے درمیان آئی ہیں۔

کیو ایس بہترین یونیورسٹی کی درجہ بندی کے لیے 6 مختلف معیار استعمال کر رہا ہے۔ یونیورسٹی کی اکیڈمک شہرت، لیبر مارکیٹ میں اس کے طالب علموں کی حیثیت، طلبہ کی تعداد کے لحاظ سے تدریسی عملے کی تعداد، پروفیسران کی ڈگریوں کی حیثیت، غیر ملکی طلبہ کی تعداد اور تدریسی عملے میں غیر ملکی اساتذہ کا تناسب دیکھ کر ہی یونیورسٹی کا رتبہ طے کیا جاتا ہے۔

دنیا بھر میں پہلے، دوسرے، تیسرے اور چوتھے نمبر پر امریکی یونیورسٹیاں ہیں، ان میں میسا چوسٹس ٹیکنالوجی انسٹی ٹیوٹ پہلے نمبر پر اسٹین فورڈ یونیورسٹی دوسرے اور کیلی فورنیا انسٹی ٹیوٹ چوتھے نمبر پر ہے جبکہ مشہور زمانہ برطانوی یونیورسٹیاں، ہارورڈ اور آکسفورڈ بالترتیب تیسرے اور پانچویں نمبر پر ہے۔

سعودی جامعات میں کنگ عبد العزیز یونیورسٹی عرب دنیا میں اول اور دنیا بھر میں 143 ویں نمبر پر رہی البتہ گزشتہ برس کے مقابلے میں اس کی پوزیشن بہتر ہوئی، گزشتہ سال اس کا نمبر 150 واں تھا۔

عرب جامعات میں کے ایف یو پی ایم دوسرے نمبر پر رہی، عالمی سطح پر اس کی پوزیشن 186 ویں ہے، گزشتہ سال عالمی سطح پر اس کا نمبر 189 تھا۔

خلیفہ سائنس اینڈ ٹیکنالوجی یونیورسٹی عرب دنیا میں تیسرے اور عالمی سطح پر 211 ویں نمبر پر رہی، یہ 2007 میں قائم کی گئی تھی۔

Comments

یہ بھی پڑھیں