The news is by your side.

Advertisement

‘میرا نام کووِڈ کپور ہے’ بھارتی شہری کی زندگی مشکل میں پڑ گئی

کرونا وائرس نے دنیا بھر میں ہلاکت خیز ہنگامہ تو مچا ہی رکھا ہے، تاہم بھارت میں اس وائرس کے نام کی وجہ سے ایک شہری کی زندگی بھی مشکل میں پڑ گئی ہے، کیوں کہ ان کے نام میں بھی کووڈ آتا ہے، ایک ایسا نام جس کا ذکر سن کر سبھی گھبرا جاتے ہیں۔

اس بھارتی شہری کا نام کووِڈ کپور ہے’ تاہم نئے کرونا وائرس کے سائنسی نام کا ابتدائی حرف ’ C ‘ ہے جب کہ شہری کا نام ’K ‘ سے شروع ہوتا ہے۔

2019 کے اواخر میں چین سے دنیا بھر میں پھیلنے والے وائرس نے ہر جانب تباہی مچا رکھی ہے، تب سے 30 سالہ ’کووِڈ کپور‘ کی زندگی بھی اجیرن ہو گئی ہے، ان کے نام کے سلسلے میں لوگوں نے انھیں بھی ‘انسان سے وائرس’ بنا دیا ہے۔

اس سلسلے میں کووِڈ کپور نے ٹوئٹر پر ایک ٹوئٹ میں بتایا کہ کرونا وائرس نے اُن کی زندگی کافی مشکل بنا دی ہے، اُن کا نام بھی کووِڈ ہے جسے وہ ’کے ‘ سے لکھتے ہیں، لیکن کرونا وائرس آنے کے بعد اُن کا نام بھی لوگ Covid والے ’ C ‘ سے لکھنے لگے ہیں۔

ٹوئٹ میں کپور نے کہا کہ وہ کافی عرصے کے لاک ڈاؤن کے بعد جب گھر سے باہر نکلے تو ہر کوئی اُن کا نام سُن کر حیران نظر آ رہا تھا، لیکن ابھی تو اُس وقت صحیح مزہ آئے گا جب میں بین الاقوامی سفر پر جاؤں گا۔

کووِڈ کپور نے ٹوئٹ میں جنم دن کے کیک کی ایک تصویر بھی شیئر کی، جس پر اس کے دوست نے ان کا نام ’C‘ سے Covid لکھوایا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں