بنوں: نامعلوم ملزمان نے خواجہ سراؤں کی رہائش گاہوں کو آگ لگا دی -
The news is by your side.

Advertisement

بنوں: نامعلوم ملزمان نے خواجہ سراؤں کی رہائش گاہوں کو آگ لگا دی

پشاور: صوبہ خیبر پختونخواہ کے شہر بنوں میں نامعلوم ملزمان نے رات کی تاریکی میں خواجہ سراؤں کی رہائش گاہوں کو آگ لگا دی اور وہاں پر موجود 32 ہزار روپے نقدی، قیمتی کپڑے اور ساز و سامان بھی لے اڑے۔

تفصیلات کے مطابق بنوں میں نامعلوم مبینہ ملزمان رات کی تاریکی میں تالے توڑ کر بالا خانوں میں گھسے اور وہاں موجود 32 ہزار روپے نقدی، قیمتی کپڑے اور ساز و سامان لے اڑے۔

ملزمان نے جاتے ہوئے رہائش گاہوں کو آگ بھی لگا دی۔

واقعے کے بعد خواجہ سراؤں نے سخت احتجاج کرتے ہوئے کہا کہ ہم پہلے ہی مظلوم اور محکوم طبقہ ہیں، ہمیں دیگر شہریوں کے حقوق نہیں مل رہے اور ہمیں چین سے رہنے بھی نہیں دیا جارہا۔

سراپا احتجاج خواجہ سراؤں کا کہنا تھا کہ ہم پر امن شہری ہیں، ہماری کسی سے دشمنی ہے نہ ہی کسی کو نقصان پہنچایا ہے۔ 2 سال سے ہمارے ناچ گانوں پر بھی پابندی عائد کر رکھی ہے۔

انہوں نے شکایت کی کہ ہم غیر محفوظ ہیں، کوئی بھی ہمارے ٹھکانے میں گھس کر تنگ کرتا ہے، ہم نے بمشکل جمع پونجی کر کے اپنے خاندانوں کے لیے خریداری کی تھی جو ملزمان اپنے ساتھ لوٹ کر لے گئے۔

خواجہ سراؤں نے مطالبہ کیا کہ ہمیں بھی دیگر شہریوں کی طرح بنیادی حقوق فراہم کر کے تحفظ دیا جائے اور آگ سے ہونے والے نقصان کا ازالہ اور مال مسروقہ برآمد کیا جائے۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں