The news is by your side.

Advertisement

عوام سے کیا ہوا ایک اور وعدہ پورا، 60 لاکھ خاندانوں کے لیے ہیلتھ انشورنس کے انتظامات مکمل

پشاور: پی ٹی آئی نے عوام سے کیا ہوا ایک اور وعدہ پورا کر دیا، خیبر پختونخوا میں میڈیکل کوریج کے انتظامات مکمل کر لیے گئے۔

تفصیلات کے مطابق کے پی حکومت کے 60 لاکھ خاندانوں کے لیے مکمل میڈیکل کوریج کے انتظامات مکمل ہو گئے، اس سلسلے میں خیبر پختون خوا حکومت اور اسٹیٹ لائف انشورنس میں معاہدہ بھی ہو چکا ہے۔

مفاہمتی یادداشت پر ہوم ورک مکمل ہونے کے بعد اب اس معاہدے پر دستخط کل ہوں گے، معاہدے کے تحت کے پی حکومت 5 سال میں 8 ارب روپے فراہم کرے گی، میڈیکل کوریج 10 لاکھ روپے تک طبی سہولتوں کا احاطہ کرے گا۔

ذرایع کا کہنا ہے کہ کل وزیر اعظم عمران خان کی موجودگی میں صحت انصاف پروگرام پر دستخط ہوں گے، مرحلہ وار اس پروگرام کو ہر ضلع تک پہنچایا جائے گا، ہر خاندان کو شناختی کارڈ پر 10 لاکھ روپے کی ہیلتھ انشورنس ملے گی۔

صحت انصاف کارڈ کے حامل افراد کے کیلئے بڑی خبر

واضح رہے کہ فروری میں وزیر اعظم عمران خان نے کہا تھا کہ ریاست مدینہ کے اصولوں کے تحت پاکستان کو عظیم فلاحی ریاست بنایا جائے گا، اس سلسلے میں خیبر پختون خوا میں پہلی بار صحت انشورنس کا نظام لایا گیا ہے۔

اس سے قبل پنجاب میں صحت سہولت کارڈ بھی تقسیم کیے جا چکے ہیں، اس پروگرام کے تحت پنجاب میں 50 لاکھ خاندانوں کو ہیلتھ کارڈ فراہم کیے گئے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں