کلبھوشن یادیو کی اہلیہ کے جوتوں میں میٹل چپ، تحقیقات جاری Kulboshan Yadev
The news is by your side.

Advertisement

کلبھوشن یادیو کی اہلیہ کے جوتوں میں میٹل چپ، تحقیقات جاری

اسلام آباد : ترجمان دفتر خارجہ نے کہا ہے کہ کلبھوشن یادیو کی اہلیہ کے جوتوں میں میٹل چپ ہونے کی تحقیقات کر رہے ہیں اس لیے جوتے واپس نہیں کیے گئے۔

بھارتی میڈیا کے بے بنیاد اور من گھڑت پروپیگنڈے پر بیان دیتے ہوئے ترجمان دفتر خارجہ کا کہنا تھا کہ جوتوں میں میٹل ہونے کی وجہ سے اہلیہ کلبھوشن یادیو چیتنا یادیو کے جوتے تحویل میں لے کر انہیں دوسرے جوتے دے دیے گئے تھے۔

ترجمان دفتر خارجہ ڈاکٹر محمد فیصل نے کہا کہ کلبھوشن کی اہلیہ کے جوتوں کو فرانزک لیب بھیجوا دیا گیا ہے جہاں جوتوں میں لگے میٹل چپ سے متعلق تحقیقات کی جا رہی ہے۔

انہوں نے مزید کہا ہے کہ چیتنا یادیو کو زیورات سمیت تمام چیزیں واپس کر دی گئی ہیں اور انہوں نے اپنی تمام متعلقہ چیزوں کی واپسی کا اعتراف بھی کیا ہے تاہم جوتوں کو تحقیقات کے لیے روک لیا گیا ہے۔

 یہ پڑھیں : والدہ، اہلیہ سےملاقات کرانے پرپاکستان کا شکرگزارہوں، کلبھوشن یادیو

ذرائع کے مطابق کلبھوشن یادیو کی اہلیہ چیتنا یادیو کے جوتوں کو میٹل ڈکٹیٹر نے کلیئر نہیں کیا تو جوتے اتروانے کے بعد انہیں دوسرے جوتے دیے گئے جس کے بعد ملاقات کرائی گئی تھی۔۔

ذرائع کا کہنا ہے کہ جوتوں کی فرانزک لیب سے تحقیقات کی جا رہی ہے تاکہ پتہ لگایا جا سکے کہ اس میں کوئی ریکارڈنگ چپ یا کیمرہ تو نہیں لگا ہوا تھا۔

یاد رہے کہ گزشتہ روز انسانی ہمدردی کی بنیاد پر بھارتی جاسوس کلبھوشن یادیو سے بھارت سے آئی ہوئیں ان کی اہلیہ اور والدہ کی ملاقات کرائی گئی تھی۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں