The news is by your side.

Advertisement

مرحومہ کلثوم نواز کی بھی جعلی ویکسینیشن انٹری سامنے آ گئی

لاہور: زندہ لوگوں کے بعد مرحوم افراد کی بھی جعلی کرونا ویکسین انٹریاں ہونے لگیں، مرحومہ کلثوم نواز کی بھی جعلی ویکسینیشن انٹری سامنے آ گئی ہے۔

تفصیلات کے مطابق سابق وزیر اعظم نواز شریف کے بعد ان کی اہلیہ مرحومہ بیگم کلثوم نواز کی بھی جعلی انٹری کا انکشاف ہوا ہے، مرحومہ کی کینسائنو ویکسین کی ڈوز کا اندراج سامنے آیا ہے۔

مرحومہ بیگم کلثوم نواز کی ویکسین کی جعلی انٹری گزشتہ روز 5 اکتوبر کو کی گئی ہے، جب کہ ان کی ویکسین کا جعلی اندراج میلسی کے علاقے میں ہوا، بیگم کلثوم  تین سال قبل انتقال کر چکی ہیں۔

ادھر اسحاق ڈار کا بھی جعلی اندراج سامنے آ گیاہے، اسحاق ڈار گزشتہ کئی سال سے نواز شریف کے ساتھ لندن میں مقیم ہیں، اسحاق ڈار کی جعلی ویکسین کا اندراج گزشتہ روز ملتان سے کیا گیا۔

یاد رہے کہ اس سے قبل میاں نواز شریف کا مختلف مقامات پر جعلی ویکسینیشن اندراج ہو چکا ہے، گزشتہ روز محکمہ صحت پنجاب نے سابق وزیر اعظم نواز شریف کے شناختی کارڈ پر ویکسینیشن کے جعلی اندراج کا ڈیٹا ڈیلیٹ کر دیا۔

نواز شریف کی ایک اور ویکسینیشن کا جعلی اندراج، محکمہ صحت نے ڈیٹا ڈیلیٹ کردیا

نواز شریف کے شناختی کارڈ نمبر پر کرونا ویکسینیشن کے جعلی اندراج کی خبر منظر عام پر آتے ہی حکام نے تحقیقات شروع کر کے ملوث افراد کو گرفتار کر لیا تھا۔

محکمہ صحت پنجاب نے جعلی اندراج سے متعلق ایف آئی اے کو ایک اور درخواست لکھنے کا عندیہ بھی دیا تھا۔

خیال رہے کہ لندن میں مقیم نواز شریف کی جعلی ویکسینیشن انٹری کرنے والے 2 ملزمان گرفتار ہو چکے ہیں، دونوں کوٹ خواجہ سعید اسپتال کے ملازم ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں