site
stats
پاکستان

سابق وزیراعظم نوازشریف کی اہلیہ کلثوم نواز کا آپریشن کامیاب رہا

لندن : گلے کے کینسر میں مبتلا سابق وزیراعظم نوازشریف کی اہلیہ کلثوم نواز کا آپریشن ہوگیا ہے نواز شریف اہلیہ کے ہمراہ اسپتال میں موجود ہیں.

تفصیلات کے مطابق سابق وزیراعظم نواز شریف کی اہلیہ کلثوم نواز گلے کے کینسر کے مرض میں مبتلا ہے اور لندن کے مقامی اسپتال میں داخل ہے جہاں ان کے گلے کا آپریشن کردیا گیا ہے اور وہ روبہ صحت ہیں.

کلثوم نواز کی صاحبزادی مریم نواز نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر اپنے پیغام میں والدہ کے آپریشن کی تکمیل کی اطلاع دی ہے اور ساتھ ہی ایک تصوری بھی شیئر کی ہے جس میں نواز شریف اپنی اہلیہ ملثوم نواز کی عیادت کر رہے ہیں مریم نواز نے قوم سے کلثوم نواز کی مکمل صحت یابی کے لیے دعاؤں کی اپیل بھی کی ہے.

خیال رہے گزشتہ ہفتے گلے کی تکلیف کے باعث کلثوم نواز کے کچھ ٹیسٹ لیے گئے جس میں گلے کے کینسر کی تشخیص ہوئی تھی جس کے بعد وہ لندن کے وسطی شہر کے اسپتال میں داخل ہو گئی تھیں اور سابق وزیراعظم نواز شریف کے گزشتہ روز بدھ کو لندن پہنچنے کے بعد آج کامیاب آپریشن کیا گیا..

یاد رہے کہ کلثوم نواز اپنے شوہر نواز شریف کی نااہلی کے بعد خالی ہونے حلقے این اے 120 سے ضمنی الیکشن میں حصہ لے رہی ہیں تاہم اپنی بیماری کے باعث ان کی انتخابی مہم مریم نواز چلا رہی ہیں.


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top