The news is by your side.

Advertisement

کویت: 60 ہزار ہوائی ٹکٹیں کینسل

کویت سٹی: ہوائی ٹکٹوں کی قیمتوں میں اضافہ کر دیا گیا ہے، جب کہ 60 ہزار ٹکٹیں منسوخ کر دی گئیں۔

تفصیلات کے مطابق کویت کی سول ایوی ایشن نے بین الاقوامی ایئر پورٹ پر آنے والی پروازں کی آپریشنل صلاحیت میں ترمیم کر دی ہے، جس کے تحت آج سے ہر پرواز میں صرف 35 مسافر ہی سفر کر سکیں گے اور اس تعداد سے تجاوز نہیں کیا جا سکے گا۔

اس فیصلے کے بعد کویت میں ہوائی ٹکٹوں کی قیمتوں میں اضافہ کر دیا گیا ہے، جس کی وجہ سے قریبی ممالک کے سفر کے لیے بھی ہوائی ٹکٹوں کی قیمتیں ایک ہزار دینار تک جا پہنچی ہیں۔

نیز، کمرشل آپریشن میں میں ترمیم کے باعث ایئر لائنز کو اپنی کچھ شیڈول پروازیں منسوخ بھی کرنی پڑی ہیں، جس کی وجہ کاروبار کے لیے معاشی عدم استحکام ہے، چناں چہ مختلف ایئر لائنز نے تقریباً 60 ہزار ٹکٹیں منسوخ کر دی ہیں۔

سول ایوی ایشن نے ایئر لائنز کو ایک سرکلر ارسال کیا تھا جس میں کہا گیا تھا کہ آج 24 جنوری سے نئی آپریشنل ضروریات کو مدِ نظر رکھتے ہوئے پروزاوں کی آپریٹنگ گنجائش میں ترمیم کی جا رہی ہے۔

گھریلو کارکنوں اور ٹرانزٹ مسافروں کو اس فیصلے سے استثنیٰ دیا گیا ہے، سول ایوی ایشن کے اس فیصلے کا اطلاق 6 فروری تک جاری رہے گا۔

واضح رہے کہ دنیا بھر میں کرونا وبا کی دوسری لہر کے دوران برطانیہ سے کویت آنے والے دو افراد میں کرونا وائرس کی نئی قسم کی تصدیق ہو گئی تھی، جس کے بعد صحت حکام نے ایئر پورٹ پر حفاظتی اقدامات سخت کر دیے ہیں اور کویت پہنچنے والوں پر سخت کنٹرول رکھا جا رہا ہے۔

سول ایوی ایشن کی جانب سے اس فیصلے کی تین وجوہ منظر عام پر آئی ہیں، جو مندرجہ ذیل ہیں:

کرونا وائرس کے نئے اسٹرین کا پھیلاؤ جس نے کئی ممالک میں تیزی سے پنجے گاڑنا شروع کر دیا ہے۔ چند ممالک سے آنے والے مسافروں کے پی سی آر ٹیسٹ میں دھوکا دہی کا شبہ، جس کی وجہ سے کم تعداد لوگوں کی مکمل اور سخت جانچ ممکن ہوگی۔ کویت آنے والوں کی وزارت صحت کے ذریعے نگرانی۔

Comments

یہ بھی پڑھیں