The news is by your side.

Advertisement

کویت: گاڑیوں کی انشورنس سے متعلق خوش خبری

کویت سٹی: کویت میں حادثے کی شکار ہونے والی گاڑیوں کی انشورنس کے معاملات میں پیش رفت ہوئی ہے۔

تفصیلات کے مطابق کویت میں لائسنس کی تجدید کے دوران گاڑیوں کے حادثات اور انشورنس کے مسائل کے حل کے لیے اقدامات شروع کر دیے گئے۔

کویت حکام کا کہنا ہے کہ لائسنس کی تجدید کے دوران گاڑیوں کے حادثات سے پیدا ہونے والے انشورنس مسائل کو حل کرنا ضروری ہے، اس لیے اس سلسلے میں وزارت داخلہ کے سیکریٹری لیفٹیننٹ جنرل عصام النہام نے انشورنس ریگولیٹری یونٹ کے سربراہ محمد الاطبی کے ساتھ ایک مفاہمتی یادداشت پر دستخط کر دیے۔

وزارتِ داخلہ کے شعبہ تعلقات عامہ کے مطابق جس مفاہمتی یادداشت پر دستخط کیے گئے ہیں اس کا مقصد یہ ہے کہ گاڑیوں کے لائسنس کی تجدید کے دوران ہونے والے حادثات سے پیدا شدہ شہری ذمہ داری کے مطابق انشورنس کو منظم کیا جا سکے۔ وزارت داخلہ کا یہ بھی کہنا تھا کہ گاڑیوں کی تجدید باقاعدہ طور پر آرٹیکل 6 کے قانون نمبر 1967/67 کے تحت کی جاتی ہے۔

محکمے کا یہ بھی کہنا تھا کہ یہ میمورنڈم وزارت داخلہ اور انشورنس ریگولیٹری یونٹ کی مشترکہ دل چسپی سے آیا ہے، جس کا مقصد ریاستی ایجنسیوں کے مابین کام کے طریقہ کار کی تکمیل اور مؤثر کنٹرول حاصل کرنا ہے، تاکہ سارے کام آسانی سے یقینی ہوں۔

لیفٹیننٹ جنرل النہام نے شہریوں اور تارکین وطن کی سہولت کے لیے وزارت داخلہ کے ساتھ مستقل کوششوں اور مشترکہ تعاون پر ریگولیٹری یونٹ کے سربراہ اور دیگر ارکان کی تعریف بھی کی۔

Comments

یہ بھی پڑھیں