The news is by your side.

Advertisement

کورونا وائرس کے کیسز اور اموات : کویت سے بڑی خبر آگئی

کویت سٹی : کورونا کے نئے کیسز میں کمی واقع ہورہی ہے، اس بات کا انکشاف کویتی وزارت صحت نے کیا ہے ترجمان کا کہنا ہے کہ کورونا مریضوں کی صحت یابی میں نمایاں اضافہ ہوا ہے۔

تفصیلات کے مطابق کویت کی وزارت صحت کی جانب سے ملک میں کورونا وائرس کے کیسوں اور اموات میں کمی کی نوید سنائی گئی ہے۔

اس حوالے سے وزراء کونسل کا ہفتہ وار اجلاس بذریعہ ویڈیو کال ہوا جس کی سربراہی شیخ صباح الخالد نے کی اس موقع پر وزیر صحت شیخ باسل الصباح نے کابینہ کو ملک میں صحت کی موجود صورتحال سے آگاہ کیا۔

وزیر صحت نے اجلاس کے شرکاء کو کورونا وائرس کے اعداد وشمار کی تفصیلات بتائیں، انہوں نے جن میں پچھلے ہفتے کی نسبت کورونا مریضوں اور اموات کی تعداد میں کمی انتہائی نگہداشت کے وارڈ میں داخل مریضوں کے علاج اور ان کے صحتیاب ہونے والوں کی تعداد میں اضافہ ظاہر کیا۔

کونسل نے ایک بار پھر تمام شہریوں اور رہائشیوں سے صحت کی تمام ضروریات کو بروئے کار لانے کی اہمیت پر زور دیا اور کہا کہ اس عالمی وبا سے محفوظ رہنے اس کے اثرات اور خطرات سے بچنے کی ہر ممکن کوششوں پر کاربند رہنے کی کوشش کی جائے۔

دوسری جانب وزراء کونسل نے سعودی عرب میں شال سلمان بن عبدالعزیز کی زیر صدارت ہونے والی جی 20سربراہی کانفرنس میں حاصل ہونے والے اہم اور مثبت نتائج کی تعریف کی۔

شرکاء کا کہنا تھا کہ اس طرح کے اجلاس سے لوگوں میں اعتماد اور اطمینان کی امید پیدا ہوگی خاص طور پر ان مشکل حالات میں جو کورونا کی وجہ سے تمام ملکوں کو درپیش ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں