The news is by your side.

Advertisement

کویت : کورونا ویکسین نہ لگوانے والے نئی مشکل میں پھنس گئے

کویت سٹی : کورونا ویکسین نہ لگوانے والے شہریوں کیلئے حکومت نے سخت احکامات جاری کیے ہیں، جس کے تحت ایسے تمام افراد کو سنیما گھروں تجارتی مراکز اور اسکولوں میں داخلے پر پابندی عائد کی جاسکتی ہے۔

کویتی وزیر صحت ڈاکٹر باسل الصباح نے کہا ہے کہ  کورونا کے پیش نظر  بند کیے گئے  تمام اسکول رواں سال ستمبر میں  طلبہ و طالبات کے لیے کھول دیئے جائیں گے۔

کویتی وزیر صحت نے انتباہ دیا کہ ماہ رمضان بعد ایسے کسی بھی شخص کو سینما آنے سے روکا جائے گا جس نے ویکسین نہیں لگوائی ہوگی اور ایسے ہر تجارتی ادارے کو سیل کردیا جائے گا جس کے عملے نے ویکسین کی خوراک نہیں لی ہوگی۔

کویتی ذرائع کے مطابق الصباح نے بیان میں کہا کہ اسکولوں کے سارے عملے کو آئندہ ماہ کورونا ویکسین لگائی جائے گی، اساتذہ اور انتظامیہ کے تمام اہلکاروں کو ویکسین لگانے کا پروگرام بنایا گیا ہے۔

کویتی وزیر صحت نے شہریوں سے اپیل کی ہے کہ وہ اپنی صحت و سلامتی کی خاطر ویکسین ضرور حاصل کریں۔ انہوں نے بتایا کہ کویت میں اب تک چار لاکھ افراد کو ویکسین دی گئی ہے۔

ان کا کہنا تھا کہ سول سروس میں رجسٹرڈ پچاس فیصد معمر کویتی ویکسین لگوا چکے ہیں یہ وہ لوگ ہیں جنہوں نے ویکسین کے لیے اندراج کرالیا تھا۔

اس کے علاوہ چوتھائی غیرملکی معمر افراد کو بھی کورونا ویکسین دی گئی ہے۔ کویت میں 80 سے لے کر 100 سال کے معمر افراد کو یومیہ گھروں پر ویکسین دی جارہی ہے۔

کویتی وزیر صحت نے اس اعتماد کا اظہار کیا کہ عید الفطر کی آمد تک دس لاکھ افراد کو ویکسین دی جائے گی۔
عوام میں جیسے جیسے ویکسین کی اہمیت کا شعور بڑھ رہا ہے ویسے ویکسین لینے والوں کی تعداد میں اضافہ ہورہا
ہے۔ تعلیمی سال کے آغاز تک بیس لاکھ افراد کو ویکسین دی جائے گی۔

الصباح نے کہا کہ بینکوں، حجاموں، کوآپریٹو سوسائٹیوں کے تعاون سے ایک لاکھ 20 ہزار افراد کو اپریل میں ویکسین دی جائے گی۔

انہوں نے کہا کہ ویکسین اموات کی تعداد گھٹانے میں توجہ طلب حد تک موثر ہے۔ بعض لوگ بلاوجہ اس سے خوف محسوس کر رہے ہیں۔ اب تک دنیا بھر میں کروڑوں افراد ویکسین لے چکے ہیں۔ یہی وجہ ہے کہ امریکہ و برطانیہ سمیت دنیا کے بیشتر ملکوں میں کورونا کے کیسز اور اموات کی تعداد کم ہو گئی ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں