The news is by your side.

Advertisement

کویت واپسی کے لیے فضائی ٹکٹ کی قیمت میں ایک بار پھر ہوشربا اضافہ

کویت سٹی: کویت واپسی کے لیے فضائی ٹکٹ کی قیمت 1400 کویتی دینار ہوگئی ہے۔

تفصیلات کے مطابق کویت واپسی کے لیے فضائی ٹکٹ کی قیمتوں میں حیرت انگیز اضافہ ہو گیا ہے، کویت کی کابینہ نے اتوار سے غیر ملکیوں کے داخلے پر پابندی کا فیصلہ کیا ہے، جس کے اثرات ٹکٹ کی قیمتوں پر مرتب ہوئے ہیں۔

خیال رہے کہ غیر ملکیوں پر کویت میں داخلے کے فیصلے کے اطلاق میں صرف 2 دن باقی رہ گئے ہیں، اور کویت واپسی کے لیے محدود سیٹیں دستیاب ہیں، چناں چہ مسافر اس فیصلے کے اطلاق سے قبل کویت آنا چاہتے ہیں۔

رپورٹ کے مطابق غیر معمولی صورت حال کے دوران ایئر ٹکٹ کی قیمتوں میں بے پناہ اضافے کے باعث مسافر انھیں خریدنے سے قاصر ہیں۔

کویتی میڈیا کے مطابق خلیجی ممالک سے واپسی کے ٹکٹ کی قیمت 650 دینار تھی، پھر 720 ہو گئی، پھر قیمت میں مزید اضافہ ہوا اور قیمت 1200 دینار تک پہنچ گئی، لیکن اب اتوار سے غیر ملکیوں کی کویت میں پابندی کے بعد قیمت 1 ہزار 400 دینار تک پہنچ چکی ہے جو اب تک کی سب سے زیادہ قیمت ہے۔

خدشہ ہے کہ پروازوں کی تعداد کو کم اور معطل کرنے کے فیصلوں کا تسلسل اس معاملے کو مزید بگاڑ دے گا کیوں کہ ایک طرف پروازوں کی منسوخی میں اضافہ دیکھا جا رہا ہے، دوسری طرف ٹکٹوں کی قیمتوں میں لگاتار تبدیلیاں سامنے آ رہی ہیں، جس کی وجہ سے ٹرانزٹ کے ممالک میں بہت سارے رہائشی شدید مشکلات کا شکار ہو گئے ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں