The news is by your side.

Advertisement

کویت لبریشن ٹاور عوام کے لیے کھول دیا گیا

کویت سٹی: کئی برسوں تک بند رہنے کے بعد لبریشن ٹاور کو اتوار سے عوام کے لیے کھولا جارہا ہے، سیر کے خواہش مند افراد کو پہلے سے رجسٹریشن کروانی ہوگی۔

کویتی میڈیا کے مطابق برسوں تک عوام کے لیے بند رہنے کے بعد کویت لبریشن ٹاور کا آبزرویشن ڈیک اتوار 6 فروری 2022 سے سیاحوں کے لیے کھول دیا جائے گا۔

وزارت مواصلات کے انڈر سیکریٹری خولود الشہاب نے گزشتہ روز اعلان کیا کہ کویت کی نمایاں عمارتوں میں خاص مقام رکھنے والے لبریشن ٹاور کے دروازے برسوں بعد 6 فروری 2022 کو عام عوام کے لیے کھول دیے جائیں گے۔

150 میٹر بلند کویت کے اس لبریشن ٹاور کا آبزرویشن ڈیک کویت سٹی اور آس پاس کے علاقوں کے دلکش نظارے پیش کرتا ہے جبکہ اسی ماہ لبریشن ٹاور میں کویت میں ٹیلی کمیونی کیشن کی تاریخ پر ایک نمائش بھی منعقد کی جا رہی ہے۔

اس نمائش میں کویت کی ڈاک خدمات اور ٹیلی کام آلات کے مجموعے کی نمائش کی جائے گی۔ لبریشن ٹاور میں داخلہ مفت ہوگا لیکن لوگوں کو پہلے سے آن لائن رجسٹریشن کروانی ہوگی جبکہ انہیں یہ بھی یقینی بنانا ہوگا کہ وہ کرونا وائرس کے خلاف ویکسین لگوا چکے ہیں۔

صبح 9 بجے سے دوپہر 1 بجے تک کے اوقات کار غیر ملکی سفارت کاروں، سرکاری وفود اور سرکاری، نجی اور خصوصی ضروریات والے اسکولوں کے طلبا کے لیے ہوں گے جبکہ شام کے اوقات کار ہفتے کے دنوں میں دوپہر 3 بجے سے رات 8 بجے تک اور اختتام ہفتہ پر 2 بجے سے رات 8 بجے تک عوام کے لیے ہوں گے۔

فی بکنگ زیادہ سے زیادہ پانچ ٹکٹس کا انتخاب کیا جا سکتا ہے، ہر ٹکٹ میں ٹکٹ نمبر کے علاوہ لبریشن ٹاور میں داخل ہونے کے لیے ایک منفرد کیو آر کوڈ ہوتا ہے۔ ٹکٹ کی ایک کاپی وزیٹر کے ای میل پر بھی بھیجی جائے گی اور اسے پی ڈی ایف فارمیٹ میں ڈاؤن لوڈ کیا جا سکتا ہے۔

کوویڈ ویکسی نیشن سرٹیفکیٹ داخلی دروازے پر پیش کرنا ہوگا اور وزارت صحت کے تمام حفاظتی رہنما خطوط اور ضوابط پر عمل کرنا ہوگا۔

ٹاور کے پیچھے وزیٹرز کے لیے پارکنگ کی جگہیں مختص کی جائیں گی اور بسیں انہیں داخلی دروازے تک لے جائیں گی۔

Comments

یہ بھی پڑھیں