The news is by your side.

Advertisement

کویت : نیا اسمارٹ لائسنس کن لوگوں کو ملے گا ؟ محکمہ ٹریفک نے بتا دیا

کویت سٹی : ڈرائیونگ لائسنس حاصل کرنے کیلئے شہریوں خصوصاً غیر ملکیوں کو شدید مشکلات کا سامنا کرنا پڑ رہا ہے ان کا کہنا ہے کہ لائسنس جاری کارنے والی خود کار مشینوں پر عوام کا بے پناہ ہجوم ہوتا ہے۔

کویت میں تجارتی مراکز میں قائم خود کار ڈرائیونگ لائسنس پروسسنگ مشینوں پر بے پناہ ہجوم لگا ہوتا ہے، جس کے باعث لائسنسوں کی عدم دستیابی کے باعث نیا مسئلہ پیدا ہوگیا ہے۔

اس حوالے سے کویتی ذرائع ابلاغ کا کہنا ہے کہ شدید بھیڑ کے نتیجے میں ڈرائیونگ لائسنس کے اجراء میں رکاوٹیں پیدا ہورہی ہیں، اس سلسلے میں مقامی شہریوں اور تارکین وطن نے امید ظاہر کی ہے کہ انتظامیہ ان کی پریشانی کو مد نظر رکھتے ہوئے کوئی حل نکالے گی تاکہ جرمانوں سے بچا جاسکے۔

کویت میں موجود تارکین وطن کا کہنا ہے کہ ہم نے ڈرائیونگ لائسنسوں کی تجدید کروانا شروع کردی تھی لیکن خام مال کی کمی نے پریشانی میں اضافہ کیا۔

ان کا مزید کہنا ہے کہ صبح اور شام کے اوقات میں شاپنگ مالز میں مشینوں کو صرف شہریوں تک محدود رکھنے سے ہماری مشکلات اور بڑھ گئی ہیں۔

اس سلسلے میں سیکیورٹی ذرائع نے میڈیا کو بتایا ہے کہ لائسنس جاری کرنے کیلئے مواد کی دستیابی ایک بڑا مسئلہ ہے، ان کا کہنا ہے کہ محکمہ ٹریفک ہر ہفتے700ڈرائیونگ لائسنسوں کیلئے کافی مواد تقسیم کررہا ہے اور مزید مواد کی فراہمی کیلئے کوشش جاری ہے۔

سیکیورٹی ذرائع نے کہا کہ تمام شہریوں کو اپنے لین دین اور دیگر امور کی تکمیل کیلئے محکمہ ٹریفک اور دیگر خدمات کے مراکز سے رجوع کرنے کا حق حاصل ہے۔

اس کے علاوہ محکمہ ٹریفک ذرائع کا مزید کہنا ہے کہ محکمہ اسمارٹ لائسنس کے اجراء کے دوسرے مرحلے میں داخل ہوگیا ہے، پہلی بار ڈرائیونگ لائسنس جاری کیے جانے والے تارکین وطن جدید حفاظتی خصوصیات کے حامل اسمارٹ لائسنس کو حاصل کرسکتے ہیں۔

اس کے علاوہ ذرائع کا کہنا ہے کہ اب تیسرا مرحلہ بھی شروع کیا جارہا ہے جس کے تحت اسمارٹ لائسنس ان تمام تارکین وطن کو فراہم کیا جائے گا جنہوں نے اپنے کھوئے ہوئے یا خراب شدہ لائنسنسوں کی تجدید یا ان میں تبدیلی کرانے کی درخواست جمع کرائی ہوئی ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں