site
stats
پاکستان

کویت نے ہمارے شہریوں‌ پر کوئی پابندی نہیں‌ لگائی، پاکستانی سفیر

کویت سٹی: کویت میں تعینات پاکستانی سفیر خرم دستگیر نے کہا ہے کہ کویت کے حکام نے پاکستانی شہریوں کو ویزا دینے پر کسی بھی قسم کی پابندی عائد نہیں کی،اس حوالے سے اخبارات میں شائع اور سوشل میڈیا پر پھیلی ہوئی خبر میں کوئی صداقت نہیں۔

خلیج ٹائمز کے مطابق پاکستانی سفیر خرم دستگیر نے کہا ہے کہ بالکل ایسی ہی بے بنیاد خبر سال 2011ء میں بھی مشہور ہوئی تھی تاہم اس وقت بھی ایسا نہیں تھا اور اب بھی ایسا نہیں ہے، کویت نے کسی ملک کے ویزا پر کوئی پابندی عائد نہیں۔

واضح رہے کہ کچھ دن قبل ایک خبر اخبارات اور سوشل میڈیا پر گردش کررہی تھی جس میں کہا گیا تھا کہ امریکا کی طرز پر اب کویت نے پاکستان، ایران، شام، عراق اور افغانستان کے شہریوں کو ویزا دینے پر پابندی عائد کردی ہے۔

خبر میں کہا گیا تھا کہ کویتی حکام نے انتباہ جاری کیا ہے کہ ان پانچ ممالک کے شہری ویزے کے لیے درخواست نہ دیں کیوں کہ ان ممالک کے شہریوں کی آڑ میں دہشت گرد کویت میں داخل ہوسکتے ہیں۔

خبر میں یہ بھی کہا گیا تھا کہ ان ممالک کو سیاحتی، وزٹ اور تجارتی ویزا سمیت کویت کی مقامی خاتون سے شادی کرنے پر بھی ویزا دینے پر پابندی ہوگی۔

سال 2016ء میں کیے گئے ایک سروے کے مطابق تارکین وطن کے لیے کویت ایک بدترین ملک ثابت ہوا اس کی وجہ کویت کے سخت ثقافتی قوانین تھے۔

واضح رہے کہ سال 2015ء میں کویت میں واقع اہل تشیع حضرات کی مسجد(امام بارگاہ) پر ایک شدت پسند گروہ نے حملہ کیا تھا جس کے نتیجے میں 27 کویتی شہری جاں بحق ہوگئے تھے۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top