The news is by your side.

Advertisement

کویت: ادارہ جاتی قرنطینہ کے حوالے سے بڑا ریلیف

کویت سٹی: مملکت کویت میں منظور شدہ ویکسینز لینے والے افراد کو ادارہ جاتی قرنطینہ سے مستثنیٰ قرار دے دیا گیا۔

تفصیلات کے مطابق کویت میں آنے والے وہ افراد اب ادارہ جاتی قرنطینہ کی شرط سے مستثنیٰ ہوں گے جنھوں نے کویت کی منظور شدہ ویکسینز میں سے کوئی ایک لی ہوگی۔

اس سلسلے میں کویتی وزارت صحت نے سول ایوی ایشن کو ایک نوٹس بھی جاری کر دیا ہے، جس کے مطابق وزارتِ صحت کی جانب سے منظور شدہ ویکسین کی فہرست میں فائزر بائیو این ٹیک، آسٹرا زینیکا آکسفورڈ، موڈرنا اور جانسن اور جانسن کی تیار کردہ کرونا ویکسینز شامل ہیں۔

وزارت صحت کے سکریٹری ڈاکٹر مصطفیٰ رضا نے جاری نوٹس میں منظور شدہ ویکسینز کی فہرست میں مسلسل اپڈیٹ سے بھی آگاہ کیا۔

وزارت صحت کے نوٹس میں کہا گیا ہے کہ ریاست کویت کے ذریعے منظور شدہ ویکسینز کے وصول کنندگان کو چھوٹ اور سہولیات دی جا رہی ہیں، خواہ یہ ویکسی نیشن ریاست کویت میں ہو یا بیرون ملک، ان افراد کو ادارہ جاتی قرنطینہ سے استثنیٰ حاصل ہوگا۔

یہ افراد کابینہ کی 22 مارچ 2021 کو جاری کردہ قرار داد کے مطابق گھر کا قرنطینہ کریں گے، جب کہ استثنیٰ کے حوالے سے دیگر شرائط مندرجہ ذیل ہوں گی:

منظور شدہ ویکسینز لینے والے وہ افراد ادارہ جاتی قرنطینہ سے مستثنیٰ ہوں گے جنھوں نے ویکسین کی ایک خوراک لی ہو اور 5 ہفتوں سے زیادہ کا عرصہ گزر چکا ہو۔ وہ افراد جنھوں نے کسی ویکسین کی 2 خوارکیں لی ہوں اور دوسری خوراک کے بعد 2 ہفتے سے زیادہ دن گزر چکے ہوں۔

وہ لوگ جو کرونا وائرس کے انفیکشن سے صحت یاب ہوئے اور ریاست کویت میں منظور شدہ ویکسین میں سے کسی ایک کی ایک خوراک وصول کی ہو، اور 2 ہفتے ہو چکے ہوں، وہ بھی ادارہ جاتی قرنطینہ کی شرط سے مستثنیٰ ہوں گے۔

واضح رہے کہ کویت آمد سے 72 گھنٹے قبل پی سی آر ٹیسٹ کی شرط جاری ہے، جب کہ گھریلو قرنطینہ کے بعد بھی پی سی آر ٹیسٹ لازم ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں