The news is by your side.

Advertisement

عمان کے سلطان نے عوام کو بڑی خوشخبری سنادی

کویت سٹی : عمان کے سلطان کی جانب سے عوام  کے مفاد کے پیش نظر ایک خصوصی پیکیج جاری کیا گیا ہے جس کا مقصد سماجی تحفظ کے اقدامات کرنا ہے۔

تفصیلات کے مطابق سلطان ہیثم بن طارق نے گزشتہ روز جمعرات کو سلطنت عمان میں شہریوں کے لئے سماجی تحفظ کے اقدامات کے پیکیج کا اعلان کرتے ہوئے کہا کہ وہ افراد جن کی آمدنی350 عمانی ریال سے کم ہے اور ہاؤسنگ لون پروگرام کے قرضوں اور سند پروگرام سے مستفید ہونے والوں کو بلا معاوضہ رقم کی ادائیگی سے مستثنیٰ کردیا جائے گا۔

انہوں نے اشیاء خورد و نوش میں بھی اضافے کا حکم دیا جو 93 سے 488 کھانے پینے کی اشیاء ہوں گی اور وہ ویلیو ایڈڈ ٹیکس سے مشروط نہیں ہونگی۔

عمان ڈویلپمنٹ بینک نے مطالبہ کیا کہ ذاتی کاروبار کرنے والوں کو بلا سود اور فیس کے مالی سہولیات فراہم کی جائیں۔

ذاتی کاروبار کرنے والوں کے زمرے میں سیلز اور موبائل سروسز ، گھریلو کاروبار، ٹیکسی مالکان جو ہوٹلوں اور ہوائی اڈوں پر کام کرنے کے لائسنس یافتہ ہیں، خواتین کے کاروباری اداروں اور ماہی گیری کے کارکن شامل ہیں۔

حکومت ان تمام شہریوں کے لئے بجلی اور پانی کی خدمات پر ویلیو ایڈڈ ٹیکس بھی برداشت کرے گی جو دو اکاؤنٹس یا اس سے کم رہائشی زمرے کے مالک ہیں۔

حکومت نے قومی سپورٹ کارڈ رکھنے والوں کے لئے سبسڈی ایندھن کی مقدار کو 200 لیٹر سے بڑھا کر 400 لیٹر مہینہ کردیا ہے تاہم ریاست اس ماہ ویلیو ایڈڈ ٹیکس برداشت کرے گی۔

Comments

یہ بھی پڑھیں