The news is by your side.

کویت کی تاریخ کا پہلا سیٹلائٹ کل روانہ ہوگا

کویت اپنی ملکی تاریخ میں پہلی بار نئی تاریخ رقم کرنے جا رہا ہے، اس حوالے سے کویت کا پہلا کویت سیٹ ون نامی سیٹلائٹ مدار کیلئے کل روانہ ہوگا۔

اس حوالے سے کویتی سیٹلائٹ کے نیشنل پروجیکٹ کے آپریشنل ڈائریکٹر ڈاکٹر احمد الکندری نے بتایا ہے کہ کویت سیٹ ون کل بروز منگل 3 جنوری کو خلائی ایکسپلوریشن ٹیکنالوجیز کارپوریشن (اسپیس ایکس) کے راکٹ کے ذریعے مدار میں روانہ ہوجائے گا۔

کویت کے خبر رساں ادارے کی رپورٹ کے مطابق ڈاکٹر الکندری نے کہا کہ ایک بار جب کویت سیٹ ون اپنے مقررہ مدار میں پہنچ جائے گا تو یہ راکٹ سے الگ ہو جائے گا اور شمسی توانائی سے چلنے والی بیٹریوں پر مشتمل اپنے پروں کو پھیلا دے گا جو اسے مزید چلانے کے قابل بنائیں گی۔

انہوں نے انکشاف کیا کہ سیٹلائٹ کویت یونیورسٹی کے ایک اسٹیشن پر موصول ہونے والے سگنل کے ساتھ لانچ کے چار گھنٹے اور دو منٹ میں پہلا پیغام بھیج سکے گا۔

Kuwait's First Satellite Launced Succesfully In Space - SachKhabrain

انہوں نے مزید کہا کہ آپریشن میں استعمال ہونے والا راکٹ 70 سے 100 کلو گرام تک سامان لے جانے کے قابل تھا۔ الکندری نے نشاندہی کی کہ اس خاص منصوبے کے آغاز سے کویت کی خلائی صلاحیتوں کو مزید فروغ دینے کے منصوبوں کی راہ ہموار ہوگی۔

انہوں نے کہا کہ اس منصوبے کو مکمل کرنے میں چار سال لگ گئے جس میں بظاہر کبھی نہ ختم ہونے والی تربیت، تحقیق اور پراجیکٹ کی ٹیم کے ارکان کا مطالعہ شامل ہے۔

انہوں نے انکشاف کیا کہ کویت سیٹ ون میں ہائی ڈیفینیشن کیمرہ ہے جو آلودگی کی سطح کا تجزیہ کرنے کے لیے کویتی پانیوں کے اہم ڈیٹا اور تصاویر کو حاصل کرے گا۔

کویت سیٹ ون کی لاگت 316,000 کویتی دینار (1.032 ملین ڈالر) تھی جس میں 67 ممبران شامل تھے جنہوں نے تقریباً 1,000 پرزوں کو جوڑ کر ایک سیٹلائٹ کو مکمل کیا ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں