آئندہ الیکشن ناموس رسالت کے نام پر لڑیں گے، خادم حسین رضوی -
The news is by your side.

Advertisement

آئندہ الیکشن ناموس رسالت کے نام پر لڑیں گے، خادم حسین رضوی

کراچی : سربراہ تحریک لبیک یارسول اللہ علامہ خادم حسین رضوی نے کہا ہے کہ اب ناموس رسالت کے نام پر الیکشن لڑیں گے، انتخابات فوج کی نگرانی میں اور مردم شماری صحیح اور درست انداز میں ہونی چاہئیے.

ان خیالات کا اظہار انہوں نے نشتر پارک میں لبیک یا رسول اللہ کانفرنس سے خطاب کرتے ہوئے کیا، علامہ خادم حسین رضوی نے کہا کہ پاکستان مقروض سےخوشحال تب ہوگا جب گورنر حضرت سلمان فارسی جیسے ہوں آنے والا وفد انہیں نہ پہچان سکے کہ مزدور کون ہے اور گورنر کون؟

ڈاکٹرعافیہ سے متعلق انہوں نے کہا کہ جو شخص پانامہ والا ہو وہ اوبامہ کو خط نہیں لکھ سکتا۔ خط وہ لکھ سکتا ہے جو سترہ سال کی عمر میں ایک بہن کی پکار پر سندھ آجائے۔

ان کا کہنا تھا کہ ٹرمپ بھی سن لے تم نے کیا اسلام کی بنیاد پرستی ختم کرنی ہے تم محمد عربی کے شیروں کو نہیں جانتے، محمد عربی کے غلاموں کے سامنے آئے تو لگ پتہ جائے گا۔

غازی تنویر کو پورا یورپ نہیں سنبھال پا رہا خوفزدہ ہیں ہمیں نیا دین مت پڑھاؤ پاکستان صرف اسلام اور نبی کے لیے بنا یہ کسی لبرل عیاش یا بدمعاش کے لیے نہیں بنا، کانفرنس سے ملک بشیراعوان، کراچی کے امیر علامہ سید زمان جعفری اور دیگر نے خطاب کیا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں