The news is by your side.

Advertisement

لیڈی ڈیانا نے انسانی ہمدردی اور خیراتی کاموں سے عزت پائی: وزیر اعظم

اسلام آباد: پاکستان کے دورے پر آئے ہوئے برطانوی شاہی جوڑے نے آج وزیر اعظم عمران خان سے ملاقات کی، وزیر اعظم نے شہزادہ ولیم اور ان کی اہلیہ شہزادی کیٹ میڈلٹن سے گفتگو میں کہا کہ لیڈی ڈیانا نے انسانی ہمدردی اور خیراتی کاموں سے عزت پائی۔

تفصیلات کے مطابق وزیر اعظم عمران خان نے برطانوی شاہی جوڑے کا پرتپاک استقبال کیا، ملاقات کے بعد جاری ہونے والے سرکاری اعلامیے میں کہا گیا ہے کہ شاہی جوڑے نے پرتپاک خیر مقدم کرنے اور شان دار مہمان نوازی پر حکومت پاکستان کا شکریہ ادا کیا، شاہی جوڑے کا کہنا تھا کہ پاکستان برطانیہ کے لیے بہت اہم ملک ہے۔

وزیر اعظم نے شاہی جوڑے سے بات چیت کرتے ہوئے کہا شہزادی ڈیانا کے لیے پاکستانی عوام کے دلوں میں پیار اور خلوص ہے، انھیں انسانی ہم دردی اور خیراتی کاموں سے عزت ملی۔

تفصیلات یہاں پڑھیں:  صدر مملکت اور وزیر اعظم سے برطانوی شاہی جوڑے کی ملاقات

سرکاری اعلامیے میں کہا گیا ہے کہ وزیر اعظم سے شاہی جوڑے کی ملاقات پُر جوش اور خوش گوار ماحول میں ہوئی، پاکستان میں برطانوی ہائی کمشنر تھامس ڈریو بھی ملاقات میں موجود تھے، ملاقات کے دوران شہزادی ڈیانا کے دورۂ پاکستان کا بھی ذکر کیا گیا، شاہی جوڑے نے موسمیاتی تبدیلی اور تعلیم کے مسائل پر آگاہی پھیلانے پر وزیر اعظم کی تعریف کی۔

وزیر اعظم عمران خان نے شہزادہ ولیم اور شہزادی کیٹ میڈلٹن کو خطے کی صورت حال اور پاکستان کے نقطہ نظر سے آگاہ کیا، بالخصوص 5 اگست کے بعد بھارت کے ساتھ تعلقات اور افغانستان میں امن کے لیے تعاون سے متعلق آگاہ کیا۔

بعد ازاں وزیر اعظم ہاؤس میں شاہی مہمانوں کے لیے ظہرانے کا اہتمام کیا گیا، شاہی جوڑے نے صدر ڈاکٹر عارف علوی سے بھی ملاقات کی، جہاں صدر مملکت اور ان کی اہلیہ نے شاہی جوڑے کو خوش آمدید کہا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں