The news is by your side.

Advertisement

لاہور: لیڈی ہیلتھ ورکرز کا دھرنا تیسرے روز میں‌ داخل، مذاکرات ناکام

لاہور: پنجاب کے دارالحکومت میں واقع مال روڈ پر لیڈی ہیلتھ ورکرز کا دھرنا تیسرے روز میں داخل ہوگیا۔

تفصیلات کے مطابق لاہور کے مال روڈ پر تین روز سے بیٹھی لیڈی ہیلتھ ورکرز نے تنخواہوں میں اضافے، ترقی اور ملازمتی اسٹریکچر تبدیل کرنے کا مطالبہ کیا ہے۔

پنجاب بھر سے آئی لیڈی ہیلتھ ورکرز کا شروع ہونے والے احتجاج میں شریک سیکڑوں خواتین نے اب تک دو راتیں کھلے رات کھلے آسمان تلےگزار دیں۔

مظاہرین سے مذاکرات کے لیے ڈی جی ہلیتھ بھی پہنچے جس میں بات چیت کامیاب بھی رہی البتہ نوٹی فکیشن جاری نہ ہونے پر شرکاء نے دھرنا ختم کرنے سے انکار کردیا۔

مزید پڑھیں: لاہور: لیڈی ہیلتھ ورکرزکے مطالبات منظور، دھرنا ختم کردیا

احتجاج کے باعث مال روڈ کے اطراف شدید ٹریفک جام ہے جبکہ گاڑیوں کی روانی کو برقرار رکھنے کے لیے ٹریفک اہلکار اسے متبادل راستوں کی طرف بھیج رہے ہیں۔

یاد رہے کہ لاہور میں گزشتہ روز تیز ہوا کے ساتھ برسات ہوئی تھی جس کے باعث مظاہرین کے خیمے اوڑھ گئے تھے البتہ انہوں نے دھرنا جاری رکھنے کا اعلان کیا تھا۔

یہ بھی یاد رہے کہ گزشتہ برس مارچ میں بھی لیڈی ہیلتھ ورکرز نے مطالبات کی منظوری کے لیے مال روڈ چیئرنگ کراس پر پانچ روزہ دھرنا دیا تھا۔ سیکریٹری ہیلتھ علی جان خان نے مذاکرات کیے جو کامیاب ہوگئے تھے جس کے بعد لیڈی ہیلتھ ورکرز کی صدر رخسانہ انور نے دھرنا ختم کرنے کا اعلان کیا تھا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں